נתפשה נוהגת ללא רישיון, לא תאמינו מה היא אמרה לשוטרים

תושבת הישוב בני עי"ש נעצרה אתמול לבדיקה שגרתית בעת שהסיעה את ילדיה למוסדות הלימוד שלהם. לתדהמת השוטרים, הם גילו שהיא אינה מחזיקה בבעלותה רישיון נהיגה מהסיבה הפשוטה... שמעולם היא לא הוציאה אחד כזה (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
נהגה 25 שנה ללא רישיון

העולם מתחלק לשניים; אלו שלעולם לא ידליקו את הוישרים של הרכב ללא ביטוח, ואלו שיתנו לבן הבכור לעשות סיבוב בכורה בשכונה עוד לפני שהוציא רשיון. מלבד הפחד להיתפש ולהענש כדין, קיים כמובן הפחד מאסון אפשרי.

העבירות והקנסות לא הומצאו כדי לספק לשוטרים תעסוקה, מספר תאונות הדרכים והאסונות כתוצאה משימוש בלתי זהיר ברכב עולה משנה לשנה, ועל פי נתוני ארגון הבריאות העולמי, בכל שנה נהרגים 1.2 מיליון אנשים, וכ-20 עד 30 מיליון נפצעים בתאונות דרכים ברחבי העולם.

למרות שנסיעה ללא רשיון היא עבירה חמורה שהעונש עליה נע בין שלילת הרישיון לתקופה מינימלית של חצי שנה עד מאסר בפועל של שנתיים, לא נדיר לשמוע על בחורים פוחזים שלוקחים את הרכב מחבר רק 'לעשות סיבוב'. אבל על סיפור כזה עוד לא שמעתם:

תושבת הישוב בני עי"ש נעצרה השבוע לבדיקה שגרתית בעת שהסיעה את ילדיה למוסדות הלימוד שלהם. לתדהמת השוטרים, הם גילו שהיא אינה מחזיקה בבעלותה רישיון נהיגה מהסיבה הפשוטה שמעולם היא לא הוציאה אחד כזה. תגובת הנהגת הותירה את השוטרים המומים עוד יותר ממקודם: "מה נזכרתם אחרי 25 שנה?".

הנהגת זומנה לדין ורכבה הושבת ל-30 יום. המשטרה בתגובה: "מדובר בנהגת שסיכנה באופן ממשי את עצמה, את יושבי הרכב ושאר משתמשי הדרך".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית