כל כבודם פנימה: קייט וויליאם מבקשים קצת פרטיות

לאחר שהגישו אזהרה משפטית נגד צלם שלטענתם "הטריד" את בנם בלונדון. הדוכס והדוכסית של קיימברידג גייסו צוות גננים כדי לשתול שורה של עצי מחט, לאורך הארמון במרכז לונדון כך שביתם יהיה מוגן מפני צלמי הפפראצי (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
קצת פרטיות. תודה.
הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון התקינו אמצעי אבטחה חדש במטרה להגן על ילדיהם ג'ורג ושרלוט לקראת המעבר שלהם לארמון קנזינגטון.

הדוכס והדוכסית של קיימברידג גייסו צוות גננים כדי לשתול שורה של עצי מחט, לאורך הארמון במרכז לונדון כך שביתם יהיה מוגן מפני סקרנים וצלמי פפראצי. עצי המחט שיכולים לצמוח לגובה מרשים של 12 מטרים מרשים יצרו חומה טבעית בצד המערבי של הארמון, שם יהיו מגוריהם של קייט ומשפחתה.

הדוכס והדוכסית של קיימברידג 'יחד עם שני ילדיהם, Prince George והנסיכה שארלוט השתתפו שירות המולד בכנסיית סן מרקו אנגלפילד, ברקשייר, יחד עם משפחתה של קייט, ב -25 בדצמבר 2016. #princewilliam #dukeofcambridge #katemiddleton #catherinemiddleton #duchessofcambridge #princegeorge #princesscharlotte #britishroyalfamily #royalfamily #christmas #instaroyals

פוסט ששותף על ידי משפחות המלוכה באירופה (@ all.things.royal) ב -25 דצ, 2016 בשעה 4:42 שעון PST

ויליאם וקייט, וילדיהם ג'ורג בן ה-3 ושרלוט בת השנה וחצי, התגוררו מאז 2015 עד עכשיו באחוזה של בית המלוכה בנורפולק, אך לאחרונה הודיעו על המעבר הצפוי שלהם לדירה ארמון קנזינגטון, אחרי שיורש העצר השני בתור עזב את עבודתו כטייס מסוק אמבולנס קרבי במזרח אנגליה, כדי למלא יותר חובות מלוכה פילנתרופיים.

בינתיים, הארמון הגיש אזהרה משפטית מטעם הזוג המלכותי נגד צלם שלטענתם "הטריד" את בנם בלונדון. מבית המלוכה נמסר בהודעה שפורסמה לעיתונות:. "העניין הרב והאינטרסים המובנים שמוצאים במשפחה המלכותית ובדוכס והדוכסית של קיימברידג צריכים להיות מאוזנים עם זכותם לחיות חיי משפחה פרטית נורמלים, זה חשוב במיוחד כשמדובר במשפחה עם ילדים צעירים מאוד. "

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית