למה אנחנו קונים מתנות בדקה ה- 90?

במשאל שנערך, נשאלו ישראלים רבים את השאלה הבאה קניתם כבר מתנה לחג? והמעניין הוא, הנתון הבא. אנחנו הישראלים מחכים לדקה ה-90, לא עומדים בגבולות התקציב, בונים על תשלומים ולרוב קונים כלי בית ומצעים, ככה הישראלים קונים מתנות אם אתם גם כאלו, הכתבה הבאה מתאימה לכם * מתנות בדקה התשעים (פסח תשע"ו)

מאמע | כיכר השבת |
אתה צריך לקנות מתנה לאשתך, את רוצה לקנות מתנה לבעלך, עוד לא הזכרנו את החמות, והחברה הטובה, אולי דודה, נתחיל עם מחלקת הבשמים. כולם אוהבים לקבל בושם, בדוק באחריות.

אחד מבשמי הדגל של 'אסתי לאודר', הוא ה'Beautiful' שמיליוני נשים לא מוכנות להחליף אותו. Beautiful הוא בושם הנוצר מאלף פרחים: זר שושנים, ורדים, ציפורני-חתול ופריחת תפוזים, עם תו בסיס עצי עשיר ונגיעות הדרים.

בין יתר הבשמים היוקרתיים תוכלו למצוא את הבושם Pleasure Flower – פירותי, פרחוני, ומלא חיים, בושם בעל הרוח החופשית. יש לו ניחוח ספונטני ומלא חיים והוא מכיל תערובת של מנדרינה, אדמונית ושושנת העמקים. ויש עוד בשמים נוספים בסדרת הPleasure , שהמכנה המשותף לכולם הוא ניחוחות יוקרתיים ומיוחדים המשלבים פרחים ופירות.

ה – White Linen – הוא בושם פירותי, רענן, זוהר, טהור, המכיל בתוכו הפתעה של פרחי טוליפ אדומים ופריחת וורדים. פרזיה לבנה, פטל נוצץ. תחושת עלים ירוקים רעננים ופרחים שזה עתה הנצו. וכמובן, זו לא כל הרשימה! יש עוד עשרות מוצרי בישום יוקרתיים ומיוחדים שאסתי לאודר ייצרה במיוחד בשבילך, כמו Youth Dew, Knowing ועוד. הם לא פסחו על הגברים, אפשר למצוא את Bold של טומי הילפיגר.

הניחוח נפתח בתמהיל של תווים הדריים פריכים לרבות פומלה, מנדרינה וברגמוט וממשיך עם תווים צמחיים ומתובלים כגון לבנדר והל. אפשר תמיד לפנק את החמות או החברה באיפור כשר לפסח, סדרת מוצרים של מאק , סמשבוקס,
וכמובן בקרמים לעור הפנים.

השוק עמוס בתכשיטים יפיפיים, מיכל נגרין השיקה קולקציית חג מרהיבה, לצד התכשיטים, כיסוי לחלות, ואפילו סט מצעים מרשים. שלל אקססוריז לפנק את הבעל או האישה. ואם אתם מאלה שמעדיפים ללכת דווקא על אביזרים, תוכלו למצוא ברשת רנואר, תיקים מרהיבים, שלל אקססוריז שיכולים לשמח כל אחת וגם אחד.

מצאתי במחלקת הגברים מבחר גדול של ארנקים בשלל צבעים ובעיקר במחיר שמתאים לכל כיס. נקנח בזוג נעלי בית, רגע, לפני שאתם מרימים גבה, נעלי הבית של קרוקס הם נעל בפני עצמה, שילוב של נוחות ויופי. אז קדימה, הדקה התשעים. כבר כאן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית