מחול הלבבות: ט"ו באב של דניאל מזרחי

מחול הלבבות לקראת סיומו, זרי הוורדים הגיעו ליעדם, השוקולדים כבר התעכלו, צלילי סרנדות ושירי אהבה לטו' באב שקעו זה מכבר, שלובים יד ביד עם קרני השמש, תם לו "יום אהבה" כפי שבוחרים חלקם לקרא ליום טו' באב. אני בחרתי לספר לכם על כוכב אור מיוחד, כולו אהבה ואור. שמו בישראל נקרא: דניאל מזרחי (ט"ו במאמע)

מירי גפן | כיכר השבת |
השמש שקעה, כוכבים בשמים פזורים שולחים ניצוצות של אור אחר, מבט מאיר על אהבה אחרת. מאז ולתמיד שמורה פינה מיוחדת בליבי לאנשים "מיוחדים", "כוכבים מאירים" הענקתי להם כינוי חיבה במחשבתי.

הכוכבים הללו שונים ממרוץ העולם הנורמטיבי, מבטם אינו זקוק לחידוד זגוגית צלינדר מיוחד עבור הסתכלות נכונה על החיים. ההתבוננות בחייהם או שבעצם מספיקה התבוננות של שעה בהם בכדי להבין כמה אור הם שופכים על מחשבתנו הבריאה אודות החיים.

בחרתי לספר לכם על כוכב אור מיוחד, כולו אהבה ואור. שמו בישראל נקרא: דניאל מזרחי. את דניאל פגשתי לראשונה במקום עבודתי, הוא הוזמן למסיבת ראש חודש.

דניאל, בן ה- 25, לוקה בשיתוק מוחין גבוה, נוהג בכלי תחבורה מיוחד שהוזמן עבורו, על גב כסא הגלגלים שלו מאחורי ראשו הותקנו כפתורי תימרון מיוחדים אשר מופעלים בסיוע הנעת ראשו. כל כפתור מניעו לכיון אחר.

הכוכבים הללו שונים ממרוץ העולם הנורמטיבי, מבטם אינו זקוק לחידוד זגוגית צלינדר מיוחד עבור הסתכלות נכונה על החיים. ההתבוננות בחייהם או שבעצם מספיקה התבוננות של שעה בהם בכדי להבין כמה אור הם שופכים על מחשבתנו הבריאה אודות החיים.,בחרתי לספר לכם על כוכב אור מיוחד, כולו אהבה ואור. שמו בישראל נקרא: דניאל מזרחי. את דניאל פגשתי לראשונה במקום עבודתי, הוא הוזמן למסיבת ראש חודש.,דניאל, בן ה- 25, לוקה בשיתוק מוחין גבוה, נוהג בכלי תחבורה מיוחד שהוזמן עבורו, על גב כסא הגלגלים שלו מאחורי ראשו הותקנו כפתורי תימרון מיוחדים אשר מופעלים בסיוע הנעת ראשו. כל כפתור מניעו לכיון אחר.,,דניאל הוזמן לשעה 4.00. כמו יקה התייצב ב3.45. חיכיתי לראותו, דמיוני צייר בחור "כבוי". שקמטי התמודדות שזורים על פניו.," אני מודה שטעיתי".,דניאל מזרחי, בעל שיתוק מוחין פניו יורקות ניצוצות של שמחה ואור, חיוך ענק נסוך על פניו, כל כולו ים של אהבה לחיים. תנו לו רק צלילים והלב שלו מרקד עד השמים. אם חשבתם לרגע שהשיתוק מוחין משתק את חייו? הרי שטעיתם בגדול. חומת ברזל לא תעצור אותו מלהתקדם בחיים.,רוצים לדעת מעט על מעצמת כח הרצון שלו?,הנה לכם, כתב חוברת קורות חייו ובעיקר כתב שם הסבר אודות שמחת חיים. את החוברת כתב בסיוע ידידו הנאמן שהוא מוט מחובר למצחו ובהנעת ראשו נע קצה המוט ולוחץ על אותיות מקלדת והטקסט נשפך כמו דיו כתוב על נייר.,ולא די בכך, דניאל גם מרצה לפני קהל, הוא כותב ומשלם שכרו של מתורגמן המעביר הרצאתו לפני הקהל.,בהלם? גם אני הרגשתי כך.,מי לא שמע על קומזיץ? טרנד אחרון של בחורי הישיבות. גם דניאל אוהב שירה, לכן בנה תוכנית קומזיץ מיוחדת. ובמודעה מעוצבת להפליא בעמוד הפיסבוק שלו הוא מזמין את הקהל לסגור ארועי קומזיץ עימו.,אבל, גם זה לא מייצג את כח הרצון שלו. כשדניאל מחליט שהוא צריך לכבוש יעד שהציב לעצמו, קיר מפלדה לא יעמוד מולו. עם עגלת הנכים הממונעת הוא הגיע עד לקבר הרבי מלובביץ, נפגש עם זמרים בינלאומיים ועוד ועוד.,איך התבטא חבר של דניאל לפני: "כשדניאל מבקש ממני משהו, שום דבר לא יעצרני מלעשות זאת עבורו אף אם יבקש באישון לילה". ראיתי את דניאל, זה היה עבורי מוסר השכל ענק לחיים. את התובנות הנלמדות לחיים שאני רוכשת מאנשים מיוחדים כמוהו אני צוררת בתרמיל מיוחד המתלווה אלי במסלול החיים ומרווה צמאוני בם.,דניאל מזרחי, מאחלת לך טו' באב אמיתי, תמידי.,
‏

דניאל הוזמן לשעה 4.00. כמו יקה התייצב ב3.45. חיכיתי לראותו, דמיוני צייר בחור "כבוי". שקמטי התמודדות שזורים על פניו.

" אני מודה שטעיתי".

דניאל מזרחי, בעל שיתוק מוחין פניו יורקות ניצוצות של שמחה ואור, חיוך ענק נסוך על פניו, כל כולו ים של אהבה לחיים. תנו לו רק צלילים והלב שלו מרקד עד השמים. אם חשבתם לרגע שהשיתוק מוחין משתק את חייו? הרי שטעיתם בגדול. חומת ברזל לא תעצור אותו מלהתקדם בחיים.

רוצים לדעת מעט על מעצמת כח הרצון שלו?

הנה לכם, כתב חוברת קורות חייו ובעיקר כתב שם הסבר אודות שמחת חיים. את החוברת כתב בסיוע ידידו הנאמן שהוא מוט מחובר למצחו ובהנעת ראשו נע קצה המוט ולוחץ על אותיות מקלדת והטקסט נשפך כמו דיו כתוב על נייר.

ולא די בכך, דניאל גם מרצה לפני קהל, הוא כותב ומשלם שכרו של מתורגמן המעביר הרצאתו לפני הקהל.

בהלם? גם אני הרגשתי כך.

מי לא שמע על קומזיץ? טרנד אחרון של בחורי הישיבות. גם דניאל אוהב שירה, לכן בנה תוכנית קומזיץ מיוחדת. ובמודעה מעוצבת להפליא בעמוד הפיסבוק שלו הוא מזמין את הקהל לסגור ארועי קומזיץ עימו.

אבל, גם זה לא מייצג את כח הרצון שלו. כשדניאל מחליט שהוא צריך לכבוש יעד שהציב לעצמו, קיר מפלדה לא יעמוד מולו. עם עגלת הנכים הממונעת הוא הגיע עד לקבר הרבי מלובביץ, נפגש עם זמרים בינלאומיים ועוד ועוד.

איך התבטא חבר של דניאל לפני: "כשדניאל מבקש ממני משהו, שום דבר לא יעצרני מלעשות זאת עבורו אף אם יבקש באישון לילה". ראיתי את דניאל, זה היה עבורי מוסר השכל ענק לחיים. את התובנות הנלמדות לחיים שאני רוכשת מאנשים מיוחדים כמוהו אני צוררת בתרמיל מיוחד המתלווה אלי במסלול החיים ומרווה צמאוני בם.

דניאל מזרחי, מאחלת לך טו' באב אמיתי, תמידי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית