סיפורי סבתא: סבתוש לא בבית ספרנו!

בארצות הברית עניין הנשף המסורתי שמתקיים כמדי שנה, הוא עניין של מה בכך. השנה החליט ברייס מין להפתיע את סבתו והציע לה להיות בת זוגתו לנשף, אך מסתבר שבית הספר לא אהב את העניין הזה ולא נתן לסבתא היקרה להשתתף

גילי שלום | כיכר השבת |
לא בבית ספרנו..
הוא בסך הכל ניסה להפתיע את סבתו שמעולם לא הייתה בנשף בית הספר ותמיד חלמה להיות באחד כזה. הנכד האהוב הציע לסבתו להיות בת זוגתו לנשף ועשה זאת בהפתעה גמורה עם פרחים ושלט ענק שהחזיק ביחד עם חבריו. הסבתא, שתמיד חלמה להיות בנשף שכזה התרגשה כלכך, הלכה וקנתה שמלה נוצצת והתכוננה שעות לנשף המיוחל.

אך מסתבר, שליבו הטוב של הנכד להגשים את חלום סבתו, לא כל-כך מרגש את בית הספר בו הוא לומד. הנכד צעד בגאווה יחד עם סבתו אל אולם החגיגות, אך כמה דקות לאחר מכן פנתה אל הזוג הנהלת בית הספר וביקשה כי יעזבו את האולם. הנכד המבולבל רצה להבין מה קורה ומדוע זה כך, אך ההנהלה הקשוחה ביקשה יפה מהסבתא לעזוב את האולם כי יש חשש מטעם בית הספר שהסבתא תחלק לנערים משקאות חריפים!.

לאחר הסירוב מטעם בית הספר לתת לסבתא החביבה להשתתף בנשף החלומי, פרסמה בת הדודה של הנכד פוסט זועם בפייסבוק נגד הנהלת בית הספר ופרטה מדוע הסבתא סורבה להשתתף.

"הוא בסך הכל ניסה להגשים לה חלום, כמה היא כבר יכולה להזיק? התלמידים דווקא כיבדו אותה וניסו להפוך לה את הערב למושלם. אך ההנהלה החליטה אחרת, לא נתנה כלל צ׳אנס לכל המצב הזה וסרבה בכל תוקף והוציאה את סבתא מהחגיגה".

הפוסט הפך ויראלי ומאות גולשים יצאו בזעם נגד הנהלת בית הספר, אך הנהלת בית הספר מיהרה להגיב לטענתה כי: "הנהלים של בית הספר הם כי על התלמידים להיות מתחת לגיל 20 ולא יותר. בית הספר פחד כי האישה יכולה להעביר לתלמידי בית הספר משקאות חריפים ודברים שאינם מאושרים בשטח בית הספר, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לסבתא החביבה עקב הנהלים של בית הספר"

הרשת החברתית יצאה במחאה נגד הנהלת בית הספר ועשו זאת בהעלאת תמונות עם האשטאג מיוחד #תנו_לסבתא_ללכת_לנשף.

נחמד מצידם..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית