זו האישה שעובדת הכי קשה בבית המלוכה

המלכה אליזבת הפגינה מוסר עבודה גבוה ונאמנות בלתי מתפשרת לתפקידה ולמולדתה. לכן, אין זה מפתיע שבתה היחידה, הנסיכה אן, הלכה בעקבותיה והפכה לאישה שעובדת הכי קשה בארמון (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

במהלך 70 שנות שלטונה, המלכה אליזבת הפגינה מוסר עבודה גבוה ונאמנות בלתי מתפשרת לתפקידה ולמולדתה. לכן, אין זה מפתיע שבתה היחידה, הנסיכה אן, הלכה בעקבותיה והפכה לאישה שעובדת הכי קשה בארמון.

על פי נתונים שנאספו ממקורבי החצר, הנסיכה לקחה חלק ב-214 אירועים בשנה שחלפה. הם כללו טקסי פרסים, אזכרות ועוד.

זו הפעם החמישית (כן כן, החמישית) שהיא זוכה בתואר הזה. ב-2021, קטפה את המקום הראשון על ידי השתתפות ב-387 איוונטים וגם התהדרה בטייטל בת המלוכה העמוסה ביותר ב-2018, 2016 ו-2015.

הנסיכה התעלתה על אחיה, המלך צ'ארלס השלישי, שנצפה ב-181 טיולים מלכותיים, כמו גם הנסיך אדוארד, שהיה ב-143 איוונטים וסופי, הרוזנת מווסקס, שהשתתפה ב-138. הנסיך וויליאם חתם את החמישייה הראשונה עם 126 מחויבויות מלכותיות ציבוריות.

בינתיים, בת הזוג של המלך, קמילה, תפסה את המקום השישי עם 102 אירועים בארסנל וקייט מידלטון ניכסה לעצמה את המקום התשיעי עם 90 יציאות בסך הכל, אחרי הדוכס והדוכסית מגלוסטר, שהשתתפו ב-100 ו-94 איוונטים, בהתאמה.

ובכן, 2022 אמנם הסתיימה, אך לא נראה שהנסיכה אן עומדת להוריד הילוך. בחודש דצמבר לבדו, היא כיבדה בנוכחתה כמה אירועים שנעו מקיום טקסים שגרתיים בארמון בקינגהאם ועד השתתפות בתערוכת הסוסים הבינלאומית של לונדון.

המשיכי בעבודה המדהימה שלך, נסיכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית