לא רק אצלינו: למה קייט ובעלה לא מחזיקים ידיים בפומבי

בניגוד לזוגות אחרים שמפגינים את רגשי החיבה שלהם אחד לשני בפומבי, הצמד המלכותי לא נוהגים להחזיק ידיים בציבור, ובהתחשב בעובדה שהם בהחלט נראים זוג אוהב ומאושר, זה מעורר לא מעט תמיהות • השיעור שלמדתי מקייט מידלטון (דעות)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
שומרים על דיסטנס...
הנסיך ויליאם והדוכסית קייט הם סמל ודוגמא לזוג נוצץ ומושלם. הם יפים, הם נכונים, הם עשירים ונחמדים והם בעיקר, מאושרים. או שכך לפחות זה נראה מבחוץ. אבל בעוד אינספור זוגות מתוקשרים (ראו ערך ברנדג'לינה) שהפגינו זוגיות מושלמת ונוצצת כלפי חוץ, הוכיחו שבסה"כ הם לא תלו את הכביסה המלוכלכת החוץ, יש דבר אחד שמבדיל ומייחד את הזוג המלכותי.

בניגוד לזוגות אחרים שמפגינים את רגשי החיבה שלהם אחד לשני בפומבי, הצמד המלכותי לא נוהגים להחזיק ידיים או להפגין כל אקט אחר של חיבה בציבור, מה שמעורר לא מעט שאלות ותמיהות, בהתחשב בעובדה שהם בהחלט נראים זוג אוהב ומאושר.

אז כפי שמתברר, התשובה היא פשוטה. בראיון למגזין People הסבירה מיקה מאייר, מומחית לנימוסים והליכות, כי בניגוד להשערות, אין כלל רשמי שמונע ממשפחת המלוכה להראות חיבה פיזית בפומבי, והסיבה שהם נמנעים מכך נובעת מתוך... נימוס.

"הנימוק שיותר מתקבל על הדעת הוא כי גם בעת נסיעה כמו טיול להודו, טכנית הזוג נמצא 'בתפקיד'. הם נציגים של המונרכיה הבריטית," אמרה מאייר. "בני הזוג מנסים להפגין כמו שפחות ביטויים של חיבה ואקטים זוגיים כדי להישאר מקצועיים במהלך התפקידים שלהם בחו"ל."

כמה שעות לפני שקראתי את דבריה של מאייר, ראיתי זוג חרדי הולך ברחוב כשהם מחזיקים ידיים. המראה הבלתי שגרתי הזה משך את תשומת ליבי, אבל לא לזמן רב, המשכתי בדרכי והרהרתי בדברים הבוערים באמת, כמו המצב בחשבון הבנק, והמצב בחשבון הבנק השני.

אבל כשקראתי את הדברים האלה, הם גרמו לי לחשוב קצת יותר. נכון שזה אסור, זה לא צנוע, אבל לא סתם אסרה עלינו ההלכה היהודית לגלות גילויי חיבה בפומבי. קייט מידלטון והנסיך ויליאם הבינו בעצמם את מה שלא נאסר עליהם. הם בתפקיד, הם מייצגים את הממלכה הבריטית, ובעבודה צריך להתנהג בהתאם, לא כמו בבית.

גם אנחנו בתפקיד. אנחנו נציגים של עם ישראל. אנחנו פה כדי לקדש שם שמיים. וכשאנחנו בעבודה, אנחנו צריכים להתנהג בהתאם. לא כמו בבית.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית