מכתב חמוד של אם נרגשת לאישה זרה שעזרה לה

הנה היא: עוד הוכחה לכך שאנשים הם לא כל כך נוראים בסופו של דבר. היא מגיעה בצורה של מעשה קטן, אקראי ונדיב מצד אישה זרה לאמא לחוצה בתא השירותים של מקדונלדס (ויראלי)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
תודה!!!
הנה היא: עוד הוכחה לכך שאנשים הם לא כל כך נוראים בסופו של דבר. היא מגיעה בצורה של מעשה קטן, אקראי ונדיב מצד אישה זרה לאמא לחוצה בתא השירותים של מקדונלדס.

טיפאני מילר, אמא צעירה, פירסמה פוסט משעשע שהפך לויראלי בדף הפייסבוק שלה בו היא מודה לאישה זרה שעזרה לה לצאת ממצב לא נעים אליו נקלעה בתא שירותים של מקדונלד בקנזס כשהיא מצאה את עצמה מתחננת לביתה בת ה-3 שסרבה בכח... ללכת לשירותים.

"שמעת אותי מספרת לה שיש לנו נסיעה ארוכה הביתה ולכן עליה ללכת לשירותים", כתבה מילר לאישה הזרה שעזרה לה בסופו של דבר. "שמעת אותה עונה לי שהיא מפחדת שהמים ירדו בעודה ישובת על האסלה (האוטומטית). לא עזרו הפצרותי, לא הצלחתי לשכנע אותה, לא יכלתי לחסום את החיישן ... ואז, אתה נכנסת."

האישה ששמעה את מילר ובתה הכירה, מן הסתם, את הסיטואציה הזאת והציעה את הדבר הטוב ביותר שאישה זרה ואדיבה יכולה להציע (לא, לא ייעוץ, בבקשה, לא ייעוץ): שוחד!

"אמרת לה מבחוץ שאת תיתני לה צמיד אם היא תלך לשירותים בשביל אמא," כותבת מילר. "היא מיד הזדקפה והסכימה... אמרת לה שהצמיד יחכה לה מחוץ לתא. יצאתי אליך להגיד תודה, אבל את כבר לא היית שם. מחוץ לתא היה צמיד וחטיף קטן."

מילר שיתפה את תמונה בתה, ישנה רגועה ושלווה כשהיא ענודה בצמיד המדובר. "הלוואי שיכולתי להודות לך באופן אישי, אבל אולי תראי את זה. אם לא, אני מקווה שזה יתן השראה לאנשים אחרים לפעול כמוך."

בואו נקבל השראה מהסיפור החמוד הזה לעשות משהו טוב אחד עבור זר היום. כי אדיבות וחסד טובים לבריאות שלנו בפרט ולעתיד האנושות בכלל.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית