מס' 2 יפיל אתכם

סיכום שבוע: 5 מתכונים מנצחים ששווה להכין שוב ושוב

במקום השני: מתכון לחביתה - ויש לכך סיבה טובה. וגם, כנפי עוף אפויות שמרגישות מטוגנות ועוגת פאי ליים מדהימה ואלגנטית: אלה 5 המתכונים שהכי דיברו אליכם השבוע - ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה, אז ריכזנו לכם אותם במקום אחד (מתכונים, אוכל)

כנפי עוף אפויות ברוטב ברביקיו ודבש (צילום: shutterstock)

כנפי עוף אפויות ברוטב ברביקיו ודבש
כנפיים עטופות ברוטב ברביקיו ודבש דביק וממכר וקריספיות נפלאה שאוכלים ככה, עם הידיים ולא מפסיקים ללקק את האצבעות ולדרוש עוד. בונוס? הכנפיים אפויות, אך מרגישות מטוגנות.
לחצו כאן למתכון

חביתה עם תרד ועגבנייה
במקום לקשקש ביצים בפעם האלף, הגיע הזמן לשדרג את החביתה לאומלט מתוחכם שהכי טעים להגיש על לחם קלוי וגבינה בצד. אז הנה חביתה עם תרד, עגבניה, הרבה שום ותוספת מעולה של כורכום.
לחצו כאן למתכון

בטטות בתנור
אף אחד לא יכול לסרב לבטטות נימוחות, בשרניות ומתקתקות שמגישים לצד רוטב טחינה ומייפל ממכר במתיקות מעודנת. כך תכינו את הבטטות הכי טעימות בעולם שפשוט יעבדו עם כל ארוחה - חלבית, בשרית או פרווה.
לחצו כאן למתכון

קי ליים פאי
עוגה אלגנטית ומרשימה שפופולרית מאוד בניו יורק, אבל זה לגמרי בסדר אם נכין אותה מלימונים: פאי עם קלתית פריכה שכוללת פיסטוקים ושקדים, מלית חמצמצה-מתקתקה וסופר מרעננת עם ריח מדהים.
לחצו כאן למתכון

נודלס מוקפץ עם ירקות
ארוחה מהירה וטעימה שמרגישה כמו קפיצה ליעד אסייתי אקזוטי וחלומי - בלי שיצאתם מהבית: נודלס מוקפץ עם ירקות תוך 20 דקות או בשם הרשמי שלה: "צ'או מיין".
לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר