מה אוכלים השבוע?

5 מתכונים לארוחות ערב טעימות וקלילות

עוף מוקפץ מהיר, פלאפל שאפשר לטגן או לאפות, שקשוקה נקניקיות, אטריות בסגנון אסייתי ופרגיות בטורטיה קריספית - 5 ארוחות ערב קלילות וטעימות שמתאימות בול לשבוע חם ויבש. מה תבחרו להכין? (מתכונים, אוכל)

מתכונים לארוחת ערב (צילום: shutterstock, אוראל בראל)

פהיטס - עוף מוקפץ עם ירקות

ארוחה צבעונית וטעימה מהמטבח המקסיקני שמתקתקים במהירות, גם כשמדובר בכמויות גדולות: רצועות חזה עוף מוקפץ עם ירקות שהכי טעים להגיש עם טורטיות, גווקאמולי וסלסת עגבניות פיקנטית.

לחצו כאן למתכון

שקשוקה עם נקניקיות מרגז

אוראל בראל מארגן אתכם עם שקשוקה פיקנטית מושלמת כמו שרק הוא יודע. השקשוקה משודרגת עם נקניקיות מרגז חריפות וטעימות ואתם כל כך עומדים להתמכר אליה ולהכין אותה שוב ושוב. באחריות.

לחצו כאן למתכון

פלאפל ביתי שאפשר לטגן או לאפות

למה לקנות בחוץ אם אתם יכולים להכין בבית מנות פלאפל עסיסיות וטעימות עם כדורים פריכים וחמים שיתחסלו ברגע? התוספות - עליכם.

לחצו כאן למתכון

אטריות אורז וירקות מוקפצים ברוטב חמאת בוטנים וסויה

ארוחה אסייתית נפלאה, משביעה פשוטה ומהירה להכנה של אטריות אורז, ירקות ונתחי חלבון צמחוני - אם תרצו להוסיף - עטופים ברוטב עסיסי, חמצמץ ופיקנטי של חמאת בוטנים וסויה.

לחצו כאן למתכון

טורטיה קריספית במילוי פרגית

זו המנה הכי טובה לסגור איתה את השבוע הזה: טורטייה סופר קריספית בציפוי טמפורה שעוטפת מילוי לעיס ורך של קוביות פרגית וירקות ותועפות של טחינה מעל. אוראל בראל עם מדריך וידאו שלב אחר שלב.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר