נמאס לנו מטרנד המיטות המבולגנות

במהלך הסגרים, חדרי השינה שלנו שימשו כמשרדים, כיתות לימוד, אולפנים - בקיצור, הבנתם. אז זה הגיוני שקיבלנו בברכה ובשתי ידיים את מראה המיטות הסתורות. אבל לא עוד (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
ביג נו נו (צילום: shutterstock)

קדימה, אנשים, 2023 כבר כאן באופן רשמי והגיע הזמן לעשות סדר בדברים, מילולית. נכון, 2022 הביאה לנו שלל טרנדים של אופנה מהירה ובלתי מתאמצת וזה טוב ויפה, אבל יש גבול לכל תעלול וכמה מהם הולכים להיות מאד לא רלוונטיים השנה. יס, אנחנו מדברים על מיטות סתורות. ורנה לוין, מעצבת טקסטיל, מחזקת את דברינו.

במהלך הסגרים, חדרי השינה שלנו שימשו כמשרדים, כיתות לימוד, אולפנים - בקיצור, הבנתם. אז זה הגיוני שקיבלנו בברכה ובשתי ידיים את מראה המיטות המבולגנות. אתם בוודאי מכירים את הפוסטים בפינטרסט או באינסטגרם המדגימים את הלך הרוח הזה: סדיני כותנה קמוטים, המוני כריות בגדלים שונים, צמד שמיכות נשפכות המטאטאות את הרצפה ועותק של ספר אופנתי כלשהו המונח בנונשלנט במרכז כל אלו.

כך עושים את זה נכון

תראו, הקורונה כבר לא פה והתמונות הללו (שלמעשה לוקח שעות לביים ולצלם) טבעיות וחינניות באופן מסוים, דהיינו, רק במגזינים וגם מעצבי פנים קוראים עליהן תיגר. "תם עידן האסתטיקה של 'המיטה המרושלת'", אומרת לוין. "הגיע הזמן למתוח ולתחוב את הסדין פנימה ולסדר את המיטה שלכם". כלומר, עכשיו. לוק המצעים הנינוח הזה פשוט מרגיש... מזויף, מוזנח ומיושן.

אז מהי האלטרנטיבה? כאמור, להציע את המיטה כיאות ולצפות בכיסויי מיטה שנמצאים בכל מקום עכשיו - ובניגוד לשמיכת הטלאים של סבתא שלכם - אלו של היום כוללים חומרי פשתן בגווני אדמה השומרים על מראה מינימליסטי ונעים - מבלי להיות כבדים. "השנה עוסקת בהשקעה בשמיכות וכיסויים איכותיים שעשויים להיות יקרים יותר, אבל אפשר להעביר אותם לדורות הבאים", מוסיפה לוין.

בקיצור, תחלמו רחוק ובגדול, ליטרלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר