וילון מוסיף המון, אבל באיזה סוג כדאי לבחור?

כל הבתים המעוצבים שמכבדים את עצמם, מתהדרים בווילונות יוקרתיים. אבל אם התרגלנו לראות בעיקר וילונות משי לבנים וחלקים, נטולי דוגמאות, כעת הם באים בצורה משודרגת (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

זה לא חדש, כל הבתים המעוצבים שמכבדים את עצמם, מתהדרים בווילונות יוקרתיים העוטפים את חלונותיהם ומצילים אותם באלגנטיות. אבל אם עד היום התרגלנו לראות בעיקר וילונות משי לבנים וחלקים, נטולי דוגמאות, כעת הם באים בצורה משודרגת ויפהפייה.

"פרחים, גדילים ותחרות הם אולי לא מה שהייתם מצפים שיהיה טרנדי ב-2023, אבל חללים בסגנון 'סבתא שיק', בהשראת בתים כפריים מסורתיים לגמרי חזרו לאופנה", מסבירה לוסי אקרויד, מעצבת פנים. "אנשים מעריצים בגדי וינטג', אבל האהבה הזו לא חייבת לעצור באופנה... אם אתם לא מוכנים להתחייב לטפטים קיטשיים שישתלטו על קירות החדר שלכם, לכו על הדפסים בסגנון סבתא על הווילונות שלכם במקום זאת. עם פרחים, למשל. זה יעזור לכם ליצור מראה ייחודי אבל בלי להגזים".

(צילום: שאטרסטוק)
(צילום: שאטרסטוק)

בנוסף, המעצבת אליסה ברן נותנת טיפ ליישום המגמה בדירות זעירות: "וילונות הנישאים מהרצפה עד התקרה הם הבחירה שלי, כשאני מעוניינת לגרום לחלל קטן יותר להיראות מפואר... האורך המורחב נופל בצורה חיננית יותר ונותן אשליה של תקרות גבוהות יותר ובתמורה, חדר גדול יותר. עם צבע ניטרלי ושקוף, האור הטבעי עדיין יכול לזרום לחדר השינה בצורה שמימית ולשטוף את כל החדר באור שמש קטיפתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר