הפתעה: הצבע שעומד לככב במטבחים השנה

אם אתם משפצים את המטבח ומיציתם את הצבע הלבן (בצדק), הגיע הזמן להתחיל לחשוב בגוונים של ירוק בהיר, או מנטה, אם אתם מביני עניין. לא משנה איך תקראו לו, הצבע הזה עושה קאמבק (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מטבחים לבנים תמיד יהיו באופנה, אבל אם אתם מחפשים משהו קליל, בהיר וקצת פחות שגרתי, הגיע הזמן להתחיל לחשוב בגוונים של ירוק, או מנטה, אם אתם מביני עניין. לא משנה איך תקראו לו, הצבע הצמחי הזה עושה קאמבק.

ב"גוגל טרנדס" - אתר שחושף את הסיפורים, הדמויות והמגמות הכי פופולריים באינטרנט, אולי טרם הכריזו על כך, אך הצוות בחברת "סוויטן", שירות המתאם בין אנשים לקבלנים כלליים מורשים לביצוע פרויקטים של שיפוצי בתים, ראה כי מספר גדל והולך של בעלי בתים בוחרים ארונות בגרסה כלשהי של הגוון המרענן הזה. "המנטה הוא בעצם כמעט לבן ניטרלי, רק עם נגיעה של שמיים וירק", אומר המנכ"ל, ז'אן בראונהיל. בנוסף, הוא נקי ומודרני, אך ללא ניגודיות כמו הכחול ומשתלב מעולה עם נחושת - טרנד נוסף שעדיין הולך".

אז כך תעשו זאת נכון:

1. הקלילו באופן כללי

אנחנו מבינים את זה: המחשבה על היצמדות למנטה בכל הכוח, גורמת לכם לדאוג שלא תוכלו לראותו יותר לאחר כמה חודשים ותמאסו בו. נסו גוון בהיר יותר, כחול יותר. זו דרך עדינה לגרום לחלל להרגיש קצת יותר מעוצב ומאוזן, כמו מראה של איפור ללא איפור, רק למטבח שלכם.

2. הבהירו מרחבים חשוכים

עם פריסה ארוכה וצרה שהם מגיעים איתה בדרך כלל, מטבחים ישראליים אינם ידועים בדיוק כמוארים ומזמינים. זה המקום בו הגוון העליז הזה עושה את כל ההבדל. הוא חי יותר מלבן רגיל או אפור בהיר ויכול להראות סטרילי ונעים בחלל קטן, במיוחד אם יש לכם מכשירי נירוסטה.

3. זייפו תקרות גבוהות יותר

כשמתמודדים עם תקרות נמוכות, ניתן לנקוט בכמה פתרונות כדי לטשטש את הימצאותן: להתקין קטע של מדפים פתוחים כדי לגרום לעין להביט למעלה ולהוסיף ארונות תחתונים בגוון נענע. הצבע בחלק התחתון יצור אשליה של יותר מקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר