רופאים אישרו לילד בן 7 למות, כדי להציל את אמא שלו

הורים עושים הכל למען ילדיהם, אבל במקרה של צ'אן שוטיאין הוא זה שהקריב את חייו למענה של אמו ונגע בלבם של מיליונים ברחבי העולם. סיפור קורע לב עם סוף חמוץ-מתוק (בריאות)

חיה שורקי | כיכר השבת |
הסיפור הבא ישבור לכם את הלב:: הורים עושים הכל למען ילדיהם, אבל במקרה של צ'אן שוטיאין הוא זה שהקריב את חייו למענה של אמו ונגע בלבם של מיליונים ברחבי העולם.

כשהיה בן 7 אובחן צ'אן הקטן כסובל מגידול ממאיר במוח. הוא עבר טיפולים קשים, בזמן שמחלתו המשיכה להתפשט ולעשות שמות בגופו.

צרות באות בצרורות מתברר, וחודשים לאחר-מכן התברר כי ג'ואו, אמו, סובלת מאי ספיקת כליות. היא אושפזה בבית-החולים, לצדו של בנה.

בשלב מסוים הסרטן הפסיק להתפשט והמשפחה חשבה שחייו של צ'אן ניצלו, אולם המחלה המתעתעת שבה לכרסם בגופו של הילד הקטן ומצבו הידרדר במהירות.

בסיבוב השני שלו, הסרטן היה אכזרי במיוחד, נטל את מאור עיניו של צ'אן ושיתק את גופו לחלוטין.

ובינתיים גם מצבה של האם הידרדר, והיה ברור כי רק השתלת כליה תציל את חייה.

זה היה רגע שבו הרופאים התערבו. הם דיברו עם הסבתא. "הם אמרו לי שהנכד שלי לא ישרוד", היא סיפרה לדיילי מייל, "אבל הכליות שלו יכולות לעזור לאמו, ולהציל את חייהם של אנשים נוספים".‏

"התייעצתי עם ג'ואו והיא סירבה בתוקף. היא לא הייתה מוכנה לשמוע דיבורים על זה. אבל כשעוד בני משפחה דיברו איתה ושכנעו, היא הסכימה בדמעות להצעה".

הרופאים ערכו בדיקות והתברר כי קיימת התאמה בין הרקמות, וכי סיכויי קליטת הכליה גבוהים למדי.

כשצ'אן הקטן עזב את העולם נלקחה ממנו כליה שהצילה את חייה של אמו. שני אנשים נוספים קיבלו את איבריו של הילד בן ה-7 והרופאים סיפרו כי במותו הציל את חייהם של שלושה אנשים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית