כיכר השבת

לאחר 20 שנה חברת כלי הבישול הוותיקה – סולתם מחדשת את המותג והאסטרטגיה

כחלק מהמהלך, סולתם נפרדת מהשם 'רדד'. התקבלה החלטה לשמר רק את המותג 'סולתם', שהוא המותג המוביל בסירים כבר למעלה מ- 70 שנה ונהנה ממודעות גבוהה מאוד (אוכל, שיווקי)

2
kikar.co.il בשיתוף סולתם | מקודם | ל' בשבט | 15.02.18
ישראל מאיו מנכ"ל סולתם באירוע.
ישראל מאיו מנכ"ל סולתם באירוע. (צילום: יחצ)

חברת 'סולתם' (Soltam) שחוגגת 70 שנות ייצור ופעילות, יוצאת במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, כאשר מטרת העל היא החזרת המותג 'סולתם' כשחקן רלוונטי ומשמעותי בתחום כלי הבישול. היקף ההשקעה הכולל במהלך זה הוא 10 מיליון, חידוש המותג בוצע בשיתוף פעולה עם חברת 'שייק דיזיין' בבעלות מעיין רשף.

כחלק מהמהלך, סולתם נפרדת מהשם 'רדד'. התקבלה החלטה לשמר רק את המותג 'סולתם', שהוא המותג המוביל בסירים כבר למעלה מ- 70 שנה ונהנה ממודעות גבוהה מאוד.

חברת סולתם נוסדה על ידי סולל-בונה וחברת תמפלה בשנת 1950 ונחשבת עד היום כמותג סירים איכותי ומוביל. ישראל מאיו, מבעלי החברה והמנכ"ל המשותף מוסר: "לאורך השנים סולתם שאפה להביא את ייצור סירי הנירוסטה שלה לדרגת מקצועיות גבוהה, במונחי שמירה על איכות המזון, עמידות המוצרים לשנים רבות ונוחות הבישול. סדרות המוצרים של סולתם מספקות מענה מקצועי הן לבשלנים מיומנים, לחובבי בישול ולמבשלים מתחילים. סולתם הרחיבה ושדרגה משמעותית את מגוון המוצרים, במקביל שימרה את איכות מוצריה כמיטב המסורת של החברה. המגוון כולל עיצובים חדשניים המרחיבים את פלחי השוק שהחברה פונה אליהם, תוך שמירה על פלחי השוק הוותיקים והנאמנים של החברה.

סולתם הוא ללא ספק מותג הסירים והמחבתות המועדף והמוערך ביותר על ידי הצרכנים, כ-55% מהנשאלים השיבו כי מותג הסירים והמחבתות שהם מעדיפים יותר מכל הוא סולתם, כך על פי סקר "גל חדש" שנערך עבור המותג לאחרונה. עוד עולה מהסקר כי נקודת החוזק של סולתם היא תפיסת איכות גבוהה ועמידות המוצרים לאורך זמן.

מהלך המיתוג והאסטרטגיה החדשה כוללים: מגוון רחב של מוצרים חדשים, לוגו חדש, שפה חדשה, חנויות בנראות חדשה, אריזות חדשות שמטרתן להנגיש את המידע המקצועי אודות המוצר, בשפה צרכנית ברורה, אסטרטגיית תמחור חדשה, מחירים נגישים, שלא היו קיימים בעבר בסולתם, תוך שמירה על מפרטים ואיכות בלתי מתפשרת, במטרה להגדיל את נתח השוק. שילוט חנויות ועל גבי משאיות, שקיות ושקיות רב פעמיות מעוצבות – הכל תחת מכנה משותף שהוא הקפדה על הפרטים הקטנים, הן באמירה העיצובית והן בחומרי הגלם ובטכנולוגיה המוכרת והמוערכת. השפה התקשורתית החדשה תביא לידי ביטוי את הרעיון ש'סולתם' היא מילה נרדפת לאיכות ומקצוענות במטבח כבר למעלה מ-65 שנה.

הלוגו החדש יוצג בשפה האנגלית ויציין את שנת היווסדותה של החברה. על כלי הבישול יוטבע הלוגו כחותמת איכות וישים דגש על החומר שהמותג הכי מזוהה איתו – Stainless steel (נירוסטה), אריזות המוצרים מאופיינות בעיצוב אחיד, נקי, פשוט וברור בגווני שחור-כסוף במטרה לשוות להן מראה יוקרתי ולשדר מקצועיות ואמון כמו כן הן מצוידות בסל אייקונים המעביר בצורה פשוטה את הייחודיות של כל מוצר וסדרה במגוון".

"ריענון המותג הוותיק הציב בפנינו אתגר חדש, וכשמדובר במותג מוכר ומצליח כמו סולתם האתגר הוא כפול, למרות שהמותג זוכה למודעות גבוהה, מצאנו לנכון לרענן אותו מחדש, מוסיף מאיו "עלה צורך להעצים אותו ולתת לצרכנים מענה הולם למותג שיעלה בקנה אחד עם האהדה שלה הוא זוכה. מטרת המהלך היא להגדיל את פלח השוק שלה ולהגיע גם לקהל יעד צעיר יותר, ולתפוס ולחזק את מקומה והשפעתה בתחום סירי הבישול האיכותיים", הוסיף מאיו.

לרשת 25 חנויות ברחבי הארץ בבעלות פרטית ובקרוב עתידות להיפתח עוד 5 חנויות חדשות בארץ.

2 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
2
וסירים מלפני שנתיים של מיני מיני מותגים שונים. הסירים של סולתם נראים הרבה יותר חדשים ואיכותיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדסה כהן17.02.18
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר.16.02.18
צרכנות
ש

לידיעת ציבור הצרכנים: ריקול למיץ לימון משומר עסיס

כיכר בשיתוף אסם | מקודם
ש

משתלם וקל!

שלחו תמונות והרוויחו סל מוצרי המותג הפרטי בשווי 1000₪

כיכר בשיתוף רמי לוי | מקודם
ש

ט"ו בשבט עם רמי לוי

ממלאים את שולחן ט"ו בשבט עם מוצרי קליית השקמה

כיכר בשיתוף רמי לוי | מקודם
ש

מבית תנובה

חדש בסדרת אלטרנטיב: משקה שיבולת שועל בטעם וניל

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

טעם חדש וחורפי למשקה האהוב

תנובה משיקה קפה קר בכוסות אישיות בטעם אגוזי לוז

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם
ש

מרחיבים את הקטגוריה

תנובה משיקה בייגלה מועשר בחלבון תחת המותג 'GO'

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

לכבוד חנוכה תנובה מחדשת:

גבינות נפוליאון באריזה משפחתית של 500 גרם וגבינת זעתר

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

חוגגים בכיף!

לארח בקלות בלי להתפשר על הפאר!

כיכר בשיתוף שמאי | מקודם
ש

תנובה משיקה

תחליף בקר מבוסס חלבון מהצומח בכשרות מהדרין

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

עובר לבעלות חרדית:

חברת המזון "טעמן" רכשה את מפעל "טחינה הנסיך" – הגדול במזה"ת

כיכר בשיתוף טעמן | מקודם
ש

עובר לבעלות חרדית

חברת המזון "טעמן" רכשה את המפעל הוותיק "טחינה הנסיך"

כיכר בשיתוף טעמן | מקודם
ש

עכשיו בכשרות בד"ץ העדה החרדית

הקפה נטול הקפאין מצטרף למוצרי הקפה בסדרת הפלטינום

כיכר בשיתוף עלית | מקודם
ש

שנהיה לראש ולא לזנב

סטארקיסט – כל מה שטוב בטונה

כיכר בשיתוף סטארקיסט | מקודם
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם
ש

השוק הגלוי

מטבחים וקינוחים: אמנות, טכנולוגיה וטעמים משודרגים

כיכר בשיתוף בסט לינק | מקודם
ש

הפיסטוק שבקצפת

חדש ממחלבות שטראוס: מילקי TRIO פיסטוק!

כיכר בשיתוף שטראוס | מקודם
ש

עורי, עורי

גם בזמן אלול, יש ׳מצֶב׳, תתעורר!

כיכר בשיתוף עלית | מקודם
ש

שפע רב בכל העולמות

שוקולד בלונדי של 'עלית' חזר למדף

כיכר בשיתוף עלית | מקודם
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם
ש

העמק הופך ירוק

תנובה מסירה את מכסי הפלסטיק במהלך קיימות שיחסוך כ-186 טון פלסטיק מדי שנה

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

משדרגים

טרה מגישה: תכלת זה הטעים החדש

כיכר בשיתוף טרה | מקודם
ש

מיץ ענבים תוסס של קדם לפורים

כיכר בשיתוף קדם | מקודם