עובר לבעלות חרדית:

חברת המזון "טעמן" רכשה את מפעל "טחינה הנסיך" – הגדול במזה"ת

חברת טעמן רכשה את מפעל "הנסיך", מפעל טחינה מהגדולים ביותר במזרח התיכון. מפעל הטחינה פועל כבר שלושים שנה ומהווה שחקן מוביל ביצור של טחינה בארץ וביצוא של טחינה לכל העולם (צרכנות)

"אנחנו שמחים לבשר על כניסת טחינת הנסיך למשפחת האיכות של טעמן" (צילום: יח"צ)

המפעל עומד בסטנדרטים הקשיחים ביותר, ומתהדר באוטומציה מלאה. הטחינה הגלילית המשובחת המיוצרת במפעל, עשויה מרכיב אחד בלבד – שומשום מזן משובח במיוחד שעובר ניפוי מדוקדק, קלייה איטית וטחינה באבני ריחיים. כל אלה תורמים לטעמה ואיכותה של הטחינה.

חברת טעמן תשווק את הטחינה האהובה תחת שני מותגים. מותג 'טחינה הנסיך' המוכר והאהוב, וכן תחת המותג 'טעמן' האיכותי והפופלארי.

את טחינת טעמן, כמו שורת מוצרי המזון האיכותיים מבית טעמן, ניתן למצוא בחנויות בכל רחבי הארץ. חברת טעמן, אחת מחברות המזון האהודות בישראל, מציגה מזה ארבעים וחמש שנה סדרה ארוכה של מוצרי מזון איכותיים בקטגוריות רבות ובמחירים תחרותיים. על המדפים ניתן למצוא מעל 500 מוצרי מזון בקטגוריות שונות ומגוונות. המוצרים מיובאים ממיטב היצרנים הפרושים ביותר משלושים מדינות ברחבי העולם. טעמן שמה דגש לייבא מכל מדינה את מוצרי הדגל שלה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך הקפדה על כשרות ברמה הגבוהה ביותר.

"אנחנו שמחים לבשר על כניסת טחינת הנסיך למשפחת האיכות של טעמן," אומרים בחברה. "איכות וטעם הם נר לרגלינו, ואנו עושים כל שביכולתנו על מנת להביא ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים והטעימים ביותר, בכשרות המהודרת ביותר כדי שיחטפו מהמדף לכתחילה. אין לנו ספק שתחת כנפינו יחטפו טחינה טעמן וטחינה הנסיך מהמדף לכטחינה, ויהפכו למותגי הטחינה המובילים בישראל."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר