טעם חדש וחורפי למשקה האהוב

תנובה משיקה קפה קר בכוסות אישיות בטעם אגוזי לוז

חדש: קפה קר בטעם חורפי- אגוזי לוז, מצטרף לסדרת הקפה הקר בכוסות אישיות מבית תנובה. את הטעם החדש ניתן להשיג ברשתות המזון ובנקודות המכירה(אוכל, צרכנות).

קפה קר בטעם אגוזי לוז (צילום: יח"צ)

חברת תנובה מרחיבה את סדרת הקפה הקר בכוסות אישיות אותה השיקה לפני כשנה, ומשיקה קפה קר בטעם חורפי - אגוזי לוז. סדרת הקפה הקר בכוסות של תנובה, היא היחידה בישראל שמבוססת על חלב טרי ולא על חלב עמיד. טעמים נוספים הקיימים בסדרה: קפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד. הסדרה כולה כשרה למהדרין והינה תחת ההשגחה הקפדנית של בד"צ ועדת מהדרין.

על-פי סקר המזון הגדול שתנובה ערכה השנה, ישראלים שותים בממוצע 3 כוסות קפה ביום. הרגלים אלה ניכרים גם בשוק משקאות הקפה האישיים שנמצא במגמת צמיחה בישראל.

לדברי גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית יוגורטים משקאות חלב ו-GO בתנובה: "הכניסה של תנובה לקטגוריית הקפה הקר הראתה שיש ביקוש הולך וגדל למוצרים, הן בגלל החיבה של ישראלים לקפה, וכחלק משיקולי נוחות והן בגלל הצמיחה בקטגוריית הפינוק. ישראלים מחפשים פתרונות למשקאות שהם יכולים לצרוך על הדרך מלבד משקאות קלים, כאשר קטגוריית הקפה קר נותנת לכך מענה".

מור-משורר הוסיפה, כי "לאור הצלחת הסדרה והרצון של הציבור הישראלי לגוון ולהתנסות בטעמים חדשים , אנו ממשיכים לפתח את הסדרה תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ובראשם הקפה".

את הטעם החדש ניתן להשיג ברשתות המזון ובנקודות המכירה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר