ט"ו בשבט עם רמי לוי

ממלאים את שולחן ט"ו בשבט עם מוצרי קליית השקמה

לקראת ט"ו בשבט מבצעים שווים על כל מוצרי קליית השקמה • מותג קליית השקמה של רמי לוי, כולל כ-40 סוגי פיצוחים הארוזים באריזות לשמירת הטריות גם לאחר הפתיחה, ומגוון פירות יבשים בקופסאות של 150 - 640 גר' (אוכל, צרכנות).

מוצרי קליית השקמה מבית רמי לוי (צילום: יח"צ)

לפני כ-שנתיים, הקימה רשת רמי לוי את מפעל קליית השקמה במודיעין, המפעל משתרע על שטח של כ-800 מ"ר וכושר ייצור של כ-4 טון פיצוחים ליום.

מטרת פתיחת מפעל קליית השקמה, נועד כמו יתר מוצרי המותג הפרטי, להוזיל משמעותית את מחירי הפיצוחים והפירות היבשים, כך שכל משפחה תוכל לקנות ביומיום ובעיקר לקראת ט"ו בשבט, מגוון רחב של מוצרים שיפארו את השולחן ויענגו את הסועדים במוצרים מעולים במחירים זולים ביותר.

מותג קליית השקמה של רמי לוי, כולל כ-40 סוגי פיצוחים הארוזים באריזות לשמירת הטריות גם לאחר הפתיחה, ומגוון פירות יבשים בקופסאות של 150 - 640 גר'.

בין מוצרי קליית הקמה תוכלו למצוא פיצוחים טבעיים: פקאן, שקד אגוזי מלך, קשיו, פיסטוק קלוף ועוד, פיצוחים קלויים כמו גרעיני דלעת קלויים, פיסטוק קלוי, גרעיני אבטיח קלויים במחבט, קשיו קלוי ועוד, פירות יבשים כמו צימוק אוזבקי, אננס מיובש, קוקוס מיובש, משמש מיובש, שזיף מיובש ועוד.

ועכשיו לקראת ט"ו בשבט מבצעים שווים על כל מוצרי קליית השקמה.

כנסו לאחד מסניפי הרשת ותהנו ממגוון פיצוחים טריים ופירות מיובשים במחירים זולים ומשתלמים במיוחד

גם בט"ו בשבט, קונים חכם - קונים רמי לוי

רמי לוי שיווק השקמה. סל הקניות החרדי הזול במדינה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר