כיכר השבת

בנאום סוחף

בנימין נתניהו: "נהיה באופוזיציה בגב זקוף"

ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, נשא דברים בכנסת כשהוא תוקף את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ואמר כי הוא חושש שלא יצליח לעמוד מול הלחצים של ארה"ב (מדיני)

86
רפאל כהן | כיכר השבת | ג' בתמוז | 13.06.21
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, אמר בנאומו: "אני עומד כאן בשם מיליוני אזרחים, שבחרו בדרך של זקיפות קומה ולא בדרך של הרכנת ראש. אני עומד כאן כשליח ציבור נבחר של למעלה מממליון אזרחים שהצביעו לליכוד בראשותי ועוד מיליון שהצביעו לממשלות ימין שחשבו שתוקם ממשלה בראשותי. למענם אני מבטיח לפעול להמשיך את קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל".

"בכל תפקידיי הייתה לי הזכות לפעול לילות כימים פשוטו כמשמעו, למען המדינה האהובה שלנו. יחד עם חבריי בליכוד ושותפיי בימין, הפכנו את ישראל לכוח עולמי. בתחומים רבים למעצמה. עשינו זאת לא מתוך כניעה ללחצים בינלאומיים לא מתוך חולשה, אלא מתוך עמידה איתנה ופיתוח העוצמה של מדינת ישראל. העוצמה המשולבת הזו הביאה לישראל הישגים אדירים שלא היו לנו מעולם".

יצאנו ראשונים בעולם מקורונה בעוד מדינות רבות מאד עדיין נתונות בסגרים ובהגבלות. הפכנו את ישראל לכלכלה חופשית כל כך הרבה רפורמות. הפכנו אותה לאחת מעשרים הכלכלות העשירות בעולם. הגדלנו את השוויון בניגוד למה שאומרים.

נאבקנו בנחישות נגד מאבקיה של איראן ליצירת נשק גרעיני גם כשנאלצנו לעמוד לבדנו מול העולם. נחישות זו השפיעה על הממשל הקודם בארה"ב לצאת מההסכם וסייע גם למדינות נוספות ערביות להבין את הסכנה ולכרות איתנו הסכמי שלום היסטוריים "הסכמי אברהם". בהסכמים אלו שינינו את הדוקטרינה הישנה והמסוכנת של שטחים תמורת שלום".

הבאנו הכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל והעברת שגרירות ארה"ב אליה, הכרה ברמת הגולן ובישובים ביו"ש. טיפחנו את היחסים עם רוסיה ועם נשיא רוסיה ועל ידי זה הבטחנו את חופש הפעולה האווירי בשמי סוריה כדי למנוע את ביסוס האיראנים בסוריה.

הורדנו מיסים עודדנו תחרות והסרנו הרבה חסמים ומונופולים. כולכם רואים את השינוי, גורדי שחקים, קניונים מנופים בכל מקום. חיברנו את הפריפריה למרכז בגשרים רכבות ומחלפים. אני מבקר ורואה את הגאווה העצומה של התושבים נוכח הפיתוח האדיר שלא היה בזמן של קודמנו. פעם קראו להם ישראל השנייה בהתנשאות, אנחנו מבטלים את זה ואסור לחזור לשם.

הורדנו את האבטלה והעלנו את שכר המינימום. הקמנו טייסת כיבוי שהצילה חיים רבים אפילו עכשיו בכניסה לירושלים. הוצאנו את הגז מהמים והפכנו את ישראל לראשונה למעצמה אנרגטית שמייצאת גז למצרים וירדן ובעתיד גם לאירופה שלא נדבר על הכסף הרב שנכנס לקופת המדינה.

הנהגנו מדינות של שמים פתוחים ושברנו שיאים בתיירות. במשך 11 שנים ולא בקומץ פגישות בין חברי כנסת זה או אחר, השקענו בחברה הערבית בישראל בתשתיות בבריאות ובחינוך, ותחנות משטרה שלא היו. עשינו זאת כדי לשמר את כל אזרחי ישראל בסיפור ההצלחה הישראלי.

הפכנו את ישראל למעצמת סייבר, הקמנו גדר בגבול סיני שבלם הסתננות בלתי חוקית מאפריקה, דבר שהיה מחסל סופית את מדינת ישראל כמדינה יהודית. בניגוד לשנים המדממות שקדמו לנו שבהם שטפו אותנו גלי טרור בלתי פוסקים. הבאנו את העשור הבטחוני הטוב ביותר שהיה לנו. פחות חיילים ואזרחים נפגעו בעשור האחרון בהשוואה לכל עשור אחר מאז קום המדינה. לפני זה מה היה לנו אוטובוסים מתפוצצים ומסעדות מתפוצצות עכשיו יש לנו מסעדות מפוצצות בבני אדם שאוכלים ללא מורא. זה לא קרה במקרה, זה קרה כי הובלנו מדיניות בטחונית אחרת, תקיפה מרתיעה ומוסכמת שגובה מחיר כבד מאד מאויבינו ועם זאת נמנעת מפזיזות ומאימפולסיביות. זו הייתה גם מדיניות מאד נועזת ביצענו פעולות נועזות בעומק האויב כמו הבאת ארכיון הגרעין מתוך איראן ובפעולות נוספות".

זו הדרך שלנו, שלי ושל חבריי למחנה הלאומי, חבריי לימין האמיתי ואם נגזר עלינו להיות באופוזיציה נעשה זאת בגו זקוף עד שנפיל את הממשלה המסוכנת הזו ונחזור להנהיג את המדינה בדרכנו.

נתניהו התייחס להסכם הגרעין אליו ארה"ב רוצה לחזור ואמר: "אני מודאג שבעתיים אחרי ששמעתי את בנט, כי הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא אמר, כמו שאמר שלא יישב עם מנסור עבאס ויאיר לפיד".

עם כל הכבוד לידידיתנו הגדולה ולידידי הוותיק מזה 40 שנה, הנשיא ג'ו ביידן, למרות בקשתם לשמור את המחלוקת בנושא הגרעין באופן שקט, אבל אמרתי להם שלא אנהג כך. לבנט אין הת המעמד הבינלאומי ואת הידע כדי לאפשר לו התנגדות אמתית מול האמריקנים. זהו ההבדל החשוב והגורלי ביותר למדינת ישראל. ראש ממשלה בישראל צריך להיות מסוגל לומר לא לנשיא אמריקני ולגבות את זה בפעולות.

למין הרגע שארה"ב תחזור להסכם הגרעין עם איראן, הממשלה הזו לא תאשר פעולות משמעותיות בתוך איראן למנוע את התפתחות הגרעין. לכל היותר הם ידברו, אבל זה כמו כוסות רוח למת.

אין פלא שבאיראן חוגגים היום. לולי המאמצים שהובלנו כבר מזמן היו להם פצצות גרעין. הם מבינים שמהיום יש בישראל ממשלה חלשה ורופסת שתתיישר עם תכתיבי המדינות.

חברי הממשלה מהימין המדומה יצייצו כמה ציוצים רפים וינסו להונות שוב את מצביעיהם כפי שעשו בבחירות. איך נגן על התיישבות כשחלק גדול מחברי הממשלה רוצים לפגוע בהתיישבות?

"כולכם רואים את הצחוק שם במשפט, הכל שם קורס, אין כלום כי לא היה כלום", התייחס נתניהו למשפטו.

אנחנו מוסרים לכם כלכלה במצב טוב יותר מרוב כלכלות העולם. כיווצנו את הגירעון, הורדנו את האבטלה והחזרנו את הצמיחה. אבל מניסיון העבר, וחזרתי פעמיים מהאופוזיציה, בכל פעם כשאנחנו חוזרים לשלטון אנחנו צריכים לתקן את הנזקים של קודמינו. מצד שני, לא הכל שחור, יש לכם שר אוצר נקי כפיים ובר לבב שבוודאי יפעל רק לפי האינטרס הלאומי. יש לי רק בקשה אחת: תשתדלו לקלקל כמה שפחות כדי שנוכל לתקן אותה כמה שיותר מהר כשנחזור.

איך אפשר לתת אמון במי שהונה את בוחריו בהונאה שלא ראינו כמותה מאז קום המדינה. בנט התחייב והבטיח כי בשום תנאי לא ייתן את ידו להקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד, כי הוא איש ימין. על זה אמר משורר תהילים, "פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר". וגם השיר בן זמננו "מילים יפות ללא כיסוי והבטחות ללא גיבוי והסוף תמיד חסר סיכוי".

אם מצביעי בנט היו יודעים מה הוא סיכם עם לפיד לפני הבחירות הוא לא היה עובר את אחוז החסימה. בנט הוליך שולל עשרות אלפי מצביעי ימין והעביר את קולם מימין לשמאל. הציבור לא ישכח את תרגיל ההונאה העצום הזה ויבוא חשבון איתו ועם חבריו בקלפי. התקשורת כמובן תלטף אותו ואת כל מי שסביבו כי הם יודעים את האמת הפשוטה בנט וחבריו הם פייק ימין וגם הציבור יודע את זה.

יש צדיק אחד בסדום הזאת, חבר הכנסת עמיחי שיקלי, הוא היחיד מבין חברי הכנסת של הימין המדומה, היחיד שנשאר נאמן לעקרונותיו ולרצון בוחריו. לא הוא העריק, אתם חברי ימינה אתם העריקים. שמעתי את התירוצים של בנט, בכך שהיה צריך להפסיק את הסחרור של בחירות חוזרות לכנסת, אבל אם באמת רציתם למנוע בחירות לכנסת מדוע התנגדתם לבחירות ישירות לראשות הממשלה שהיו מביאות סוף לפלונטר הפוליטי מבלי לפזר את הכנסת. כי אתם יודעים טוב מאד שבבחירות ישירות כאלה אני מביס כל אחד מכם. אתם אלה שהכנסתם את ישראל לסחרור פוליטי של דורות בכך שקבעתם ראשונים שמי שיש לו שישה מנדטים יכול להיות ראש ממשלה בישראל. ראש ממשלה שעומד על סיכה.

כל הסקרים כולל אלו של אתמול, מראים שהציבור רוצה אותי כראש ממשלה ולא אתכם. אתם מפחדים מהדמוקרטיה שאתם מוכנים לחוקק חוקים פאשיסטיים אנטי דמוקרטיים נוסח צפון קוריאה, סוריה ואיראן נגד המועמדות שלי כפי שבמדינות אלו פוסלים מועמדים שיכולים להחליף את ההנהגה. אתם מדברים גבוהה גבוהה על אחדות לאומית אבל ממשלה שמדירה 53 מנדטים של ימין אמיתי אינה ממשלת אחדות.

אתם מדברים על ריפוי.. שני מיליון אזרחים שהצביעו לימין הם מחלה בשבילכם? כשרר האוצר שלכם אומר שצריך להכניס את החרדים למריצה ולשלוח אותם למזבלה. הדברים האלה מבחינתכם היא לא הסתה, ביקורת מהימין היא תמיד הסתה מבחינתכם. הסתה מהשמאל של שליחת בני אדם במריצות למזבלה זה חופש הביטוי.

אינספור פעמים יכולתי להתאתרג כמו כמה מקודמיי ולעקור יישובים כדי לזכות למחיאות כפיים באולפנים. במשך חצי יובל שנים לא נכנעתי כי אני פועל בשמו של ציבור ענק המונה מיליוני אזרחים, עם עתיק יומין בן אלפי שנים שרוצה לחיות בשלווה בארץ ישראל.

לא תשתיקו את מצביעי הליכוד, ש"ס, ימינה והציונות הדתית. גם לא תשתיקו אותי. נמשיך לפעול יחד עבור המדינה האהובה שלנו. אני אהיה במאבק יום יומי נגד ממשלת השמאל המסוכנת הזו כדי להפיל אותה ובעזרת השם זה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

תוכן שאסור לפספס
86 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
58
כיפת בנט על ראש קרח....
פלוני14.06.21
57
ביבייי אתה מלךךךך!!! אינעלייךךךך עש את זה ובגדוללללל
אנונימי15.06.21
56
ראש הממשלה שלי הוא בנימין נתניהו ולא מישרימה אותי וגנב לי כמעט את האמון באנשים..
פשוט14.06.21

הצגת כל התגובות

55
ביבי אתה החיים שלנו, החיים של המדינה שלנו,
דוד14.06.21
54
זהו...ריסק הרס אותו ריסק אותו קבר אותו....אין עליך ביבי דיברת בעוצמה בביטחון בחוזק ובכוח אדיר....כי אתה אדיר מתפללים שתחזור הכי מהר שאפשר...
ל14.06.21
53
לא היה כמותו ולא יהיה כמותו!!! ה' לא סולח לכם בנט ולפיד!! האמת תצא לאור והימין ינצח ביבי אוהבים אותך!!!!!!
ביבי מלך ישראל14.06.21
52
תגובה 26 צודקקקקק!!!!
.14.06.21
51
ביבי מלך
יע13.06.21
50
נתניהו יה קורע
ללא שם13.06.21
49
לא מכיר בן אדם שמדבר יותר רהוט ושנון מביבי
אייל14.06.21
48
14:40 כולם חייבים לשמוע שוב זה היה טוב חתיכת עקיצה ביבי אתה אלוףףף שלנו
.14.06.21
47
ביבי ימלך אוהבים אותך
מעריץ13.06.21
46
בדיוק אותה שחצנות הפילה אותך.........לא למדת...חבל!!!!!!!!!!!!!!
שיינברגר פנחס13.06.21
45
תודה רבה לאחד והיחיד בדור, אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא היה כמוך אין כמוך ולא יהיה כמוך
נוח13.06.21
44
אוהב ישראל ראש ממשלת ישראל נתניהו חד בדורו! נאום מרעיד ומרטיט את אמות הסיפין שעוד יילמד.. ממתינים לשובך... תודה על הכל!!!
לינדה13.06.21
43
שמתם לב כל עקיצה של ביבי בנט מחייך ממבוכה, בא לו לקבור את עצמו באדמה.... מתחרת כמו כלב...
בנט14.06.21
42
שוויצר היית ושוויצר נשארת...................
מישהוא13.06.21
אני שונא את האתר כיכר השבת כי יש בו גולשים שמולאניים !!
דוד כהן13.06.21
41
שמרו על הבית טהור לבן ומסויד
ג' בתמוז המלצות13.06.21
טהור? ממשלת מינות עוד סימן לבוא הגאולה.............
מישהוא13.06.21
40
אני מאחל לנתניהו עוד שנים רבות שיהיה יו"ר האופוזיציה. הוא רימה את כולם, היום כולם מבינים את זה.
אברהם13.06.21
יא דפקט... הלואי ששתפילה לא תתקבל לזה אני מתפללת!!!!!
מרים13.06.21
כלב
כלב13.06.21
איכס זה מה שאתה
דוד כהן13.06.21
39
תמשיכו לצחוק אנחנו נצחק כשתיכשלו. ממשלה מחורבנט
מור13.06.21
38
ביבי תמשיך להיות חזק כמו שאתה, אנחנו מתפללים עליך בכל יום שה' יתן לך בריאות הגוף והנפש שתחזור לשלוט ולהנהיג ביד רמה את המדינה שלנו מדינת ישראל.....
ישראל14.06.21
37
יום עצוב והפסד גדול למדינה שלנו תודה לך ראש הממשלה
אשר13.06.21
יום עצוב זה נכון...תודה לרה"מ על מה הוא ורק הוא גרם לזה בפיו וידיו...............
מישהוא13.06.21
36
יש לו פחד על הכסא בבלפור אין לו בעיה לסכסך בין ישראל לארהב רק בשביל להישאר בבלפור כולנו נהיינו ביביסטים פתאום דייי מספיק מה שבאמת צריך לדאוג זה לעולם התורה ולא ימין או שמאל חבל מאוד שהחרדים לא נכנסו לממשלה רק טוב היה יוצא מזה
יעקב16.06.21
35
אין אין פשוט מרתק...
שני14.06.21
34
ענק יהיר לפיד מת מהלך....
דודו14.06.21
33
נראה שבנט מתחיל לקלוט שהוא הבנאדם הכי שנוא במדינה עכשיו. הימין לא יסלח לו לעולם ועד, השמאל בז לו מאז ומתמיד, מצביעי ימינה אוכלים את עצמם שהצביעו לו, מי נשאר לו????? חוץ מאיילת שקד שתלך אחריו עד להתאבדות אין לו שום קול נוסף שיתמוך בו בבחירות הבאות.... בקיצור, הבנאדם עשה את טעות חייו.
מישהו14.06.21
32
נאום הכי חזזזזק ששמעתי בחיים הוא פשוט קרע אותם. רואים איך בנט ולפיד סתמו כמו אילמים פשוט ישבו ושקשקו. הדברים אמת לא יודעים מאיפה לאכול את הכובע..
איציק לוי14.06.21
31
ביבי שלנו ולא ניתן אותו מתים עליך ביבי עוד נתגעגע ויהיה לנו קשה שלא לשמוע את נאומך המרתקים ונצטרך לשמוע נאומים עלובים ריקנים וטיפשיים, עוד נעשה חגיגה על חזרתך
.14.06.21
30
ראיתם איך בנט נעלב??? ח ח ח ביבי הכניס להם בשיניים, לפיד, בנט שקד וסער לא ידעו מה לעשות עם עצמם מרב מבוכה. נראה לי בנט מתחיל לקלוט שחליפת ראש הממשלה גדולה עליו ביותר מידי הרבה מידות..... וכל זמן שביבי ראש האופוזיציה, בנט מתגמד לעומתו כמו בובת תאטרון.
ריאלי14.06.21
29
בנט סער לפיד ליברמן ואורבך כל הכבוד!!!!! תבורכו מישמיים!!!!!!
טולי בן טולילה13.06.21
28
חבל שזה לא קרה לפני 3 מערכות בחירות
לך13.06.21
27
אבל החרדים לא יהיו בגוף זקוף. כי חיו עד עתה מצדקה. ועני חשוב כמת.
נביא אמת13.06.21
עפר לפיך... ממש גועל נפש "שנה ופירש" ואתה עני בדעת ובשכל...גרוע מכולם ואתה שכתבת כך והעללת כך מתוך כפירה בלומדי התורה אתה עוד תצטרך לחזר על הפתחים...
אמת לאמיתה13.06.21
26
אוהבים אותך ביבי עוד יותר !!!!!!!!!!!!!
ללא שם13.06.21
25
קראתי רק של ביבי.. יישר כוח גדול אוהבים אותך ביבי !!!!!!
ללא שם13.06.21
24
איזה כסיל הזוי. ירבעם מתנשא, או אני בראש או אף אחד לא בראש. פילג וסיכסך ממש כמו אחאב, יחד עם האיזבל שלו.
לך כבר!!!13.06.21
אתה המגיב אין לך מה לענות לדברים שאומר כבוד ראש הממשלה שעשה דברים גדולים ומציג את הדברים. מה שנישאר לך לכתוב עליו את מה שאתה והמציאות שלך... ותבדוק את עצמך טוב טוב..
תישאר כבר13.06.21
נשמע שאתה מכנופיית חמא"ס פת"ח דאע"ש כוח שבע עשרה תנזים ש"ס. שב בבית ותמשיך להתבכיין בשביל קרימינלים. עכשיו מפנים את זה על מריצה ולמיזבלה.
לך גם!!!14.06.21
23
תודה! תודה! תודה! ולכל כפויי הטובה תתבישו
מאיה13.06.21
22
תמיד ידעת לדבר.....בפועל באמת מה שצריך לא עשית .אנחנו לא צריכים הסכמי שלום בכל העולם אנחנו רוצים מדינה רגועה ..........תכלס ............תאמת שהיית זה לא היה כל הנפח שלך בכלל לא מועיל.......אלא ההפך גרם לגאוה מנופחת חסרת הגיון......לא שהם טובים אבל אתה כבר הוכחת שבאמת באמת אתה גרוע .....
ירושלים13.06.21
21
גפני לא יהיה באופוזיציה בגב זקוף, אלא בגב שמוט. בתקווה שזה לא יפגע בבריאותו הרופפת, לא מזמן אושפז בבית חולים כנראה חלה כאשר ראה בעיני רוחו את סופו כמחזיק המפתחות של הכספת של המדינה הציונית
נביא אמת13.06.21
כנופיית אין עתיד גוססין ומתפגרים אחד אחרי השני
חמור על 214.06.21
20
חזק ואמץ!!!! נאום תותח של ביבי התותח!!!!! 53 מנדטים שבחרו בביבי מול אולי 3 מנדטים שרצו לראות את בנט כראש ממשלה. זו דמוקרטיה???????? זה מעשה ההונאה הבזוי והשפל ביותר בהיסטוריה!!!!
מישהו13.06.21
כל מילה בסלע.
י13.06.21
כן שתישאר בסלע שם מקום הנאום הזה............
מישהוא13.06.21
הראש שלך נדפק בסלע....
אמא שלך הגוססת14.06.21
כן תותח שכל מי שבקרבתו סופג ממנו.............כן כולם כולל אישתו כולל החכים החרדים במי הבנ"א לא בגד אה????????????????
מישהוא13.06.21
19
"לך" עם מותך הפוליטי הקרבת את הגוש הימני כולו. אדון נתניהו היה נדרש שתפנה את הכיסא ותיתן להבא בתור להרכיב ממשלה ימנית בדקה. ממשלה שלא תפחד ממערכת המשפט כפי שהיא גדלה למפלצת במשמרת שלך
לך13.06.21
לך לעזה מסרוחניק שמאלני מסריח
יהיר לפיד ימש14.06.21
18
רואים שהשם מסייע לו. דיבור של מנהיג אמיתי !
יהודי של אמת13.06.21
17
ביבי אני מצדיעה לך!! תעשה להם בית ספר
אביטל13.06.21
כל הכבוד .גם אני
דוד כהן13.06.21
16
מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מיכל13.06.21
מלך כשעמ"י בקשו מלך הקב"ה לא אהב את זה .......סתם גאוה חסרת ביסוס
מישהוא13.06.21
15
אלוווווווווווווףףףףףףףףף
חיים24.06.21
14
יאלה ביבי יא תותח!! לא יעזור כלום, העם איתך, העם אוהב אותך, העם רוצה מנהיג חזק. וגם אם ביבי קצת יהיר זה לא מזיז לנו, כי אנחנו יודעים שעל האידיאולוגיה הוא לא יוותר אף פעם.
מישהו13.06.21
13
איזה פייט הוא נתן. תותח
יונת13.06.21
12
הנאום של ביבי נסך בי עידוד שהאמת תנצח את השקר כל הכבוד לך ביבי היקר שעשית כל כך הרבה דברים לעם ישראל ולצערינו אנשים לא מעריכים ועוד משליכים עליך אבן. חזק ואמץ בקרוב תחזור להנהיג אותנו
ללא שם13.06.21
11
מחכים ומתפללים שתחזור הכי מהר שאפשר. אין לך מתחרים!
יונתן13.06.21
10
אין מילים פשוט אין!!!!!!!! היית ותישאר המנהיג שלנו!!!!!! סומכים עליך שתעשה להם קרקס, תשמור עלינו מהאסונות שיביאו עלינו ותחזור הכי הכי מהר שאפשר!!!!!!!! ביבי אתה האחד היחיד והכי מיוחד!!!!!
ישראל13.06.21
9
ממשלה שעומדת על כרעיים של תרנגולת🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🤣�
ללא שם13.06.21
8
היית גדול ונשארת גדול מתמיד!!! עם ישראל גאה בך!!! ישר כח!!!
מזרחי13.06.21
כן גדול שמן ...תאוותן מה אתה גאה בו? על הכיפה? על הנשואים לגויה? על הרמאויות שלו?
אני13.06.21
בוא נעשה סדר.... ביבי הוא לא הצדיק הגדול באזור, להפך,הוא ממש, אבל ממש רחוק מכך. יש לו המון מה לתקן ולשפר ביחסים בינאישיים ובאיך שהוא מתייחס למקורביו, אבל- וכאן מגיע אבל גדול, בכל מה שקשור למנהיגות הוא מיוחד מאד, הוא מזן מנהיגי הימין שלא זגזגו ולא מצמצו אלא עשו מה שחשוב לביטחון ישראל, הוא מזן המנהיגי
מישהו14.06.21
7
אוהבים אותך ביבי
משה13.06.21
בעעע
פיכס13.06.21
אתה אוהב אותו? מבטיחה לך שהוא לא אוהב אותך.........כי הוא באמת לא יודע לאהוב אנשים הוא יודע רק לקמבן...........באמת!
מישהוא13.06.21
היית אדיוט עוד לפני הקורונה
אייל גלבוע14.06.21
6
אתה ענק בכל קנה מידה. לצערי, אנחנו עם קשה עורף, תודה לך על הכל ושהאל יהיה בעזרנו
צמח13.06.21
ביבי לא קשה עורף הוא פשוט ערב רב ....או משהוא כזה הוא היה נשוי לגויה .........פיכסססססססססססס
מישהוא13.06.21
5
לא מלו צדיקים אבל כל מילה בסלע כפיים חזק וברוך באמת יום עצוב מאוד לעם ישראל
יהודי13.06.21
4
אין על ביביייייי
גיא13.06.21
נכון........... הוא הכי שחצן שראיתי מימי....................
שיינברגר פנחס13.06.21
3
דור אחרון אכול שנאה גזען ונולד לסבול ולקטר זהו זמן החרדים לשוחד בצע וכספי מרמה , הרבי תורתו יגן וימליץ עליך
ג' בתמוז אש 13.06.21
2
כך מדבר סלפן.ביבי לא עשה כלום למען חברות הטכנולוגיה,הוא רק מנכס את ההצלחה שלהם לעצמו. אך ההצלחה באה מהמוח הפורה שלהם.הוא נכשל בדיור במחירי המזון היקרים בעולם ,בחמס שגידל עם הספקה של כסף,מתכת,בטון ודשן להפיכתה לחומר נפץ.
אבא13.06.21
שיתבייש לו נתניהו כישלונר !
ממש נכשל13.06.21
כישלונר? נראה אותך ראש ממשלה 12 שנים ברצף...
מישהי ריאלית13.06.21
עדיף לך בנט שמנסה לעקור את היהדות
ירושלים13.06.21
1
ממשלת השמאל המסוכנת הזו כדי להפיל אותה ובעזרת השם זה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. אמןןןןןןןןן ! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
שמעון13.06.21
ימים יגידו..........
מישהוא13.06.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

גלנט יצא - ובן גביר התעצבן: "נתניהו צריך לפטר אותו"

יוני גבאי | 12:59

פאנצ'ר מדיני 

האמריקאים דורשים להעביר כספי מיסים לרשות הפלסטינית 

יוני גבאי | 16.05.24

מלחמה על הבית

בישראל מודאגים: מצרים תגרום להוצאת צו להפסקת מלחמה

יוני גבאי | 16.05.24

מחיר המלחמה

עוד מעט יותר לפרסום, ברוכים הבאים לגהינום // יזהר שי

יזהר שי | 16.05.24

"המטרה שלנו להביס את חמאס"

בכיר בממשל ביידן: שותפים לדאגת גלנט, לישראל אין תוכנית

יוני גבאי | 16.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

על סף פיצוץ

המצרים מאבדים סבלנות כלפי ישראל בעקבות הפעילות ברפיח

יוני גבאי | 15.05.24

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15.05.24

ההצעה נדחתה פה אחד

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 15.05.24

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

"מה אתה רוצה?"

אב שכול ניסה לגרש את בן גביר; השוטר הפתיע: "אני כהניסט"

יוסי נכטיגל | 13.05.24

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

אחרי הסכסוך

ישראל הציעה לרשות לשלוט במעבר רפיח; זו הייתה התשובה

יוסי נכטיגל | 13.05.24

בראיון באנגלית

נתניהו: דנים בהגלייה של ראשי החמאס, אבל תלוי בכניעה

יהודה גל | 13.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם