אלפים צפויים לעלות לציונו של בעל הסולם זצוק"ל

אלפים צפויים לעלות לציונו הקדוש של מרן בעל הסולם זצוק"ל אשר בהר המנוחות - בימים חמישי ושישי ח' וט' בתשרי. קווי האוטובוסים של חברת התחבורה אגד להר המנוחות יתוגברו לקראת התפילות ההמוניות ביארצייט של המקובל האלוקי בעל הסולם זיע"א. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

בימים אלו הושלמו ההכנות להילולת בעל הסולם, הגאון רבי יהודה לייב הלוי אשלג זצוק"ל. בימים חמישי ושישי ח' וט' בתשרי, צפויים אלפי יהודים לפקוד את קברו של הצדיק אשר נלב"ע ביום הקדוש- יום הכיפורים.

לקראת ההילולא הוציא "מכון עטרת שלמה" גליון מיוחד "צדיק יסוד עולם" העוסק במפעליו הקדושים של האדמו"ר בעל הסולם וכן סיפורים שרואים אור לראשונה על פועלו הנשגב להכשרת הדור לקראת הגאולה השלמה.

עצרת תפילה המונית תיערך ביום חמישי ח' בתשרי סמוך לציון הק' בהר המנוחות בהשתתפות הגאון המקובל רבי יעקב עדס שליט"א בשעה 10 בערב.

לקראת יום היארצייט החמישים ושבעה של המקובל האלוקי הגאון רבי יהודה לייב הלוי אשלג זצוק"ל אשר נפטר ביום הכיפורים תשט"ו, החלו שוחרי לקחו הרבים, בהתארגנות לקראת עלייה המונית לקברו. ההתארגנויות נעשות תוך שיתוף פעולה עם עיריית ירושלים וחברת אגד אשר יאפשרו לאלפי המעוניינים לעלות לציון ולשפוך את צקון ליבם, להגיע אל המקום באופן מסודר ומאורגן. חברת אגד הודיעה שלקראת העלייה לקבר בימים חמישי ושישי, ח' וט' בתשרי, יתוגבר קו 29 היוצא מתחנות האוטובוסים בבנייני האומה אל הר המנוחות, כך שהמתפללים הרבים יוכלו להגיע אל המקום בנקל. שכן, צפויים אלפים רבים לפקוד את הקבר.

הגאון המקובל רבי יהודה לייב הלוי אשלג זצוק"ל הינו מחבר פירוש הסולם על הזוהר ותורתו מהווה עד היום מקור מבורך כמעיין המתגבר עבור רבבות לומדים בכל העולם. פירושו הבהיר המפרש בשפה ברורה את חכמתה של הקבלה, הפך לנכס צאן ברזל בארון הספרים של כל בית תורני.

האדמו"ר מוהרי"י מאשלג שליט"א התבטא באומרו כי כל מי שיפקוד את הציון ויקבל על עצמו אפילו קבלה אחת בעניין של השפעה טובה , יתברך בכל מאי דבעי (-בכל המצטרך לו) ברוחניות ובגשמיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר