בחירת מזרן עניין משמעותי

עמינח סידרה זוגות מתחתנים וההורים מרוצים

מנגינת הפתיחה של עונת החתונות כבר החלה ואלפי זוגות הולכים ליהנות ממזרני איכות של חברת עמינח עם ליין מקורי וייחודי לזוגות חרדיים מתחתנים (צרכנות)

דגם יהלום מסדרת מתחתנים (צילום: יח"צ)

לאחר מחקר מעמיק שערכה החברה הוותיקה, אודות הצרכים הספציפיים של לקוחותיה בציבור החרדי, הבינו בעמינח כי הורים רבים היו רוצים לרכוש עבור הזוגות המתחתנים שלהם, מזרנים איכותיים שילוו אותם שנים ארוכות, כפי שהם מכירים וכפי שמכירים הוריהם, אם כי ההוצאות הרבות הנופלות על כתפי ההורים, אינן מאפשרות תמיד להשיג את האיכות המקסימלית.

לשם כך יצאה עמינח עם ליין מקורי וייחודי לזוגות חרדיים מתחתנים, בו נמכרו זוג מזרני ספיר במחיר של 2,990 ₪ בלבד. זוג מזרני יהלום במחיר של 3,490 ₪ בלבד. (2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ)

"אני מוכנה לוותר על הרבה דברים שמבחינתי הם מיותרים, אך מזרנים נמצאים אצלי ברשימה של הדברים עליהם איני מוכנה לוותר", אומרת אסתר, 'מחתנת' ותיקה. "זו הילדה השביעית שאני מחתנת ולא התפשרתי אצל אף אחד מהילדים. אין מדובר כאן במייבש כביסה או במקציף למטבח. זהו מוצר צריכה בסיסי שאחראי על בריאות הגוף ומבחינתי גם על בריאות הנפש. אדם שהשינה שלו איכותית, קם בצורה אחרת, הוא רגוע יותר, נינוח, רענן ויש לו כח להתחיל את היום באנרגיות אחרות. לדעתי זוג צעיר שזה עתה נישא ומתחיל יחד את חייו, חובה עליו לקבל את התנאים הטובים ביותר וכמו שהוריי לימדו אותי, מזרן הוא אחד הדברים החשובים שמבינים אותו רק לאחר שמשתמשים בו. אני מברכת על המבצע של עמינח, משום שבזכותו הצלחתי לגרום גם למחותנים שלי לשלם אותו איתנו חצי-חצי".

לא סתם מהווה בחירת מזרן עניין משמעותי. השאיפה של כל הורה היא לאפשר לבן או לבת המתחתנים שלו, את המזרן האיכותי ביותר, שאמור לשרת אותנו לפחות כעשור, לתמוך ביציבה שלנו, למתן את הסכנה מפני כאבי גב ושקיעת הגוף במהלך הלילה.

מזרני עמינח נחשבים למזרנים הטובים ביותר כבר מעל 70 שנה. המסורת עוברת מדור לדור, מסבא וסבתא להורים ולנכדים, או לפחות אצל כל מי שמבין את חשיבות המזרן עבור איכות השינה ובריאות הגב והגוף כולו. בואו לרכוש את הנדוניה לזוג הצעיר והם יגידו לכם תודה בכל בוקר מחדש.

לא מתפשרים על הטוב ביותר לגוף ולנשמה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר