"מגדולי רוכבי השטח שחזר בתשובה" • ניר שפיצר ז"ל

ניר שפיצר, חסיד ברסלב בן 42, נמצא הלילה ללא רוח חיים ברכבו. המשטרה ויתרה על נתיחת הגופה והוא יובא למנוחות בשעה 17:00. ניר היה מגדולי רוכבי השטח בישראל (פטירה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

אחרי יותר מ-12 שעות, משטרת ישראל והפרקליטות החליטו לוותר על נתיחת גופת הנפטר, ניר שפיצר, בן 42, שנמצא אמש (ראשון) ללא רוח חיים ברכבו.

מכלה גוטווין, ראש המחלקה המשפטית בזק"א, שפעל מול גורמי אכיפת החוק במטרה למנוע את נתיחת הגופה, סיפר על מאמציו, בשיחה עם "כיכר השבת": "לי היה ברור שאין עילה משפטית לנתח את הגופה מאחר ועל הבוקר קיבלה את חוות הדעת שאין סימנים על הגופה".

גוטווין מספר עוד כי "המשטרה העלתה חשד לרצח כי הוא אולי מישהו הרעיל אותו, בוא נגיד שאם כן אפשר לבדוק בבדיקה חיצונית וברוך השם אחרי דין דברים עם המשטרה והפרקליטות".

המקרה הטרגי התרחש מעט אחר חצות הלילה (ראשון) כאשר עוברי אורח שעשו את דרכם לביתם בעיר אריאל הבחינו כי בצידי הדרך סמוך לכניסה לעירם נמצא רכב מונע שעורר את חשדם, בהתקרבם למקום, גילו הנוכחים כי נהג הרכב אינו בין החיים.

צוותי ההצלה שהוזעקו למקום החלו בפעולות החייאה, אך לאחר למעלה מחצי שעה רופא מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

לאחר בדיקה מהירה התברר כי מדובר בני שפיצר, בחסיד ברסלב, בשנות ה-40 לחייו, אב לשלושה ילדים, תושב העיר פתח תקווה.

באתר 'פולגז' דווח כי שפיצר היה "מגדולי רוכבי השטח והסופרמוטו בארץ ומהרוכבים היותר מוכשרים שנראו בכלל בישראל".

"בשנים האחרונות 'התחזק' ניר שפיצר באמונתו ונמנה על חסידי ברסלב", מדווחים באתר ומציינים כי הוא השתייך "לקבוצת מניחי היסודות להקמת סוכנות הייבוא 'ניפוניה' שם שימש כראש מותג. לאחר מכן עבר לעבוד בבית הדפוס המשפחתי".

מסע הלוויתו יצא בשעה 17:00 מבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר