אהוב על כולם

רב העיר הוותיק: הרב משומר צוברי זצ"ל

במשך קרוב ליובל שנים, שימש הרב משומר כרבה של גן יבנה והיה אהוב על כל התושבים - חילוניים ודתיים כאחד. השבת בשעה 10:30 בבוקר הוא נפטר לאחר מחלה קצרה (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הרב משומר ז"ל (צילום: משכן שילה)

במהלך השבת האחרונה נפטר רבה הראשי של גן יבנה קרוב ליובל שנים, הרב משומר צוברי ז"ל, לאחר תקופה ארוכה בה היה חלש ונזקק לטיפול רפואי, הרב היה בן 81 בפטירתו.

הרב צוברי, שכל התושבים החילוניים והמסורתיים קראו לו בחיבה, "הרב משומר", נולד בתימן ועלה לארץ יחד עם משפחתו לאזור העיר יבנה.

במשך קרוב ליובל שנים שימש בנאמנות ובמסירות כרב העיר "גן יבנה", עוד כשהייתה מושבה קטנה והצליח לחבב על התושבים את דרך התורה.

ראש העיר של גן יבנה, אהרון דרור, ספד לו עם צאת השבת ואמר: "אובדן גדול לקהילת גן יבנה וליישוב כולו... אחד האנשים הטובים, רב היישוב במשך שנים, מוותיקי היישוב ואדם קרוב מאד לליבי ברמה האישית הלך לעולמו , הרב משומר צוברי זצ"ל, והלב כואב...".

"הרב צוברי עסק כל חייו בקירוב לבבות, הקים מרכז תורני ורוחני, תמיד כיבד את הזולת, עסק בפעילויות של חסד וצדקה ורב הנסתר על הגלוי, איש משפחה למופת ואדם משכמו ומעלה שקצרה היריעה מלספר בשבחו. ברמה האישית הרב צוברי ליווה אותי לאורך השנים, התייעצתי איתו והוא נתן בי אמון מלא ואני מודה ואוקיר לו תודה לאורך כל ימי חיי."

"כל שנה", מוסיף ראש העיר, "היינו מסיירים יחד בשמחת תורה, מכרנו את החמץ יחד וכמובן שבכל יום כיפור הקפדתי להגיע לבית הכנסת שלו ולהתפלל איתו יחד "שחרית", הוא תמיד קיבל אותי בברכה ולא אשכח את זה לעולם."


ההלויה תתקיים היום מוצאי שבת בשעה 22:30 יוצאים מבית הרב, ברחוב הר סיני בגן יבנה, לבית העלמין בגן יבנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר