"להודות ולהלל": כך מספרים סיפור

רוצים להמחיש לילדכם את סיפור נס חנוכה? לתאר להם עולם מופלא של ניסים ונפלאות? ספר חדש יעשה עבורכם את העבודה

יוני שרעבי | כיכר השבת |

מלכות וקסברגר – פאר היצירה היהודית, מלווה את המשפחה היהודית לאורך מעגל השנה ומתאימה לכל חג ספר ייחודי ומרהיב, המבקש להמחיש בעזרת איורים וסיפורים את אווירת החג.

שעת הדלקת נרות חנוכה הוא זמן של עצירה מכל מלאכה, זמן בו מתכנסת המשפחה יחד ומקדישה זמן לעיסוק בענייני דיומא. הניסים שהתחוללו בתקופת המכבים היו מופלאים ועצומים. בספר החדש, "להודות ולהלל", מבית מלכות וקסברגר (דגם 571) נגלל הסיפור המרתק של נס חנוכה באופן מוחשי ויוצא דופן. הספר מוציא את קוראיו למסע מרתק רצוף בהתרחשויות מופלאות באמצעות ציורים מרהיבים מלאי פרטים וצבעים.

הסיפור מלוקט ממקורות מהימנים אשר נערכו בעמל רב ובדקדקנות, מתוך שאיפה להפיק יצירה מושלמת ומרתקת. הסיפור מחולק לשמונה פרקים בהמשכים, המתאימים לכל יום מימות החנוכה. כל ציור מעיר לחיים את סיפור חנוכה, ומגרה את הדמיון של הקטנים והגדולים.

הספר החדש מבית מלכות וקסברגר "להודות ולהלל", כולל גם הקדמה ובה הלכות חנוכה, מנהגי חנוכה, סדר הדלקת נרות חנוכה לפי מנהגי העדות השונות ופזמון מעוז צור מפורש. בגוף הספר תוכלו ליהנות מסיפור נס חנוכה מאויר המחולק לשמונה ימים, ובחתימת הספר תמצאו גם את מגילת אנטיוכוס, ברכת המזון ושירי חנוכה.

הספר ניתן לרכישה גם בכמויות גדולות עבור מוסדות ובתי ספר עם אפשרות של הטבעה ע"ג הספר חינם,

את מוצרי "מלכות וקסברגר" ניתן להשיג בחנויות המתנות והספרים המובילות ובטרקליני "מלכות וקסברגר: בבני ברק ובירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר