hallo 015: מהפכת מחירים בשיחות הטלפון לחו"ל

היל"ת, החברה הישראלית לתקשורת השיקה במסיבת עיתונאים את המותג hallo 015 המבטיחה את המחיר הנמוך ביותר בשיחות לחו"ל מהנייד ומהנייח. במשרדי החברה הנמצאים במתחם התקשורת בפארק אפק ראש העין, התקבצו בסוף השבוע עשרות עיתונאים ומנהלי שיווק מכל ערוצי המדיה במגזר החרדי, במטרה לשמוע ולהכיר את ה'שחקן החדש'

ישראל כהן | כיכר השבת |
השקת החברה החדשה (יח"צ)

במסיבת עיתונאים חגיגית ומרשימה, נערכה השקת המותג hallo 015 - החברה שמבטיחה את המחיר הנמוך ביותר בשיחות לחו"ל לכל היעדים מהנייח ומהנייד.

במשרדי החברה הנמצאים במתחם התקשורת בפארק אפק ראש העין, התקבצו בסוף השבוע עשרות עיתונאים ומנהלי שיווק מכל ערוצי המדיה במגזר החרדי, במטרה לשמוע ולהכיר את ה'שחקן החדש' בזירת התקשורת הבינ"ל.

את אירוע ההשקה כיבדו בנוכחותם: מר רוני לשצ'ינסקי – מנכ"ל החברה, רביב יצחקי –סמנכ"ל פרסום ושיווק, בני אריאלי – סמנכ"ל שירות לקוחות, אלי דולב – מנהל שיווק, גילי כץ – דוברת החברה, דיקלה ברק – מנהלת פרסום ואיתן דובקין- יועץ השיווק למגזר החרדי של החברה.

במהלך האירוע, נחשפו בפני המשתתפים הפרטים שעומדים מאחורי חברת התקשורת החדשה: "ההחלטה להיכנס לשוק התקשורת לאור ההבנה, כי קיים חוסר איזון בין גובה המחירים שמשלם הצרכן תמורת השירות שהוא מקבל. כיום הלקוח אינו מבין כמה ישלם בסופו של חודש על השירות שקיבל ומה המחיר המדויק לדקת שיחה. מצב זה יצר אדישות בקרב הצרכנים כלפי שוק השיחות הבינלאומיות בפרט ושוק התקשורת בכלל. Hallo נוסדה על מנת לשנות את המצב ולהראות שניתן לתמחר את שירותי התקשורת במחצית ממחירם כיום. אנו צופים כי הצרכן החרדי יודע לזהות שירותים משתלמים ולכן אנו מתחילים בפעילות שיווקית בקרב הציבור החרדי בישראל"

מר רוני לשצ'ינסקי מנכ"ל החברה: "השירות הייחודי והזול עונה במיוחד על הצורך של הציבור החרדי בישראל העושה שימוש רב בשיחות בינלאומיות. הקהילה החרדית בישראל נמצאת בקשר שוטף והדוק עם הקהילות הפרוסות ברחבי העולם. הרגלי השימוש של הציבור החרדי בתחום השימוש השיחות הבינלאומיות, מראים כי היעד המבוקש ביותר בשיחות מעבר לים הוא ארה"ב, שם ציבור חרדי רב ולחברת hallo 015 תעריך שיחות אטרקטיבי ביותר. לאחר מכן היעדים הם ארצות אירופה כגון לונדון, בלגיה ועוד."

על מנת ליהנות מהשירות כל מה שעל הצרכן לעשות הוא לחייג 015 לפני ביצוע שיחה בינלאומית.

מר רוני לשצ'נסקי, מנכ"ל Hallo, הוסיף והתייחס ליתרונות החברה כלפי המגזר החרדי: אנו רואים את הציבור החרדי כחלק מהלקוחות של החברה שישמחו לדבר לחו"ל במחירים הטובים ביותר שיש כיום בשוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר