מקום 4

מאיר גל

מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים

מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים. תשס"ט רבת התהפוכות, תיזכר כשנה שבה הוביל את הקמפיין של ניר ברקת במגזר הד"ל וד"ל.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

עוד באנשי השנה בכלכלה ופרסום: