מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים. תשס"ט רבת התהפוכות, תיזכר כשנה שבה הוביל את הקמפיין של ניר ברקת במגזר הד"ל וד"ל.
מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים. תשס"ט רבת התהפוכות, תיזכר כשנה שבה הוביל את הקמפיין של ניר ברקת במגזר הד"ל וד"ל.
הכתבה הייתה מעניינת?
כיכר השבתפורטל חדשות ועדכונים לציבור החרדי