מקום 3

אברהם בריסק

קשה להסביר את התופעה שנקראת אברהם בריסק. כך יודעים להודות טובי מתחריו של מנכ"ל משרד הפרסום "בולטון-פוטנציאל". לאחר שנים בהן ניהל משרד פרסום בינוני ומעלה, עשה האיש את החיבור הנצחי שטרף את הקלפים והעמידו בראש משרדי הפרסום החרדיים ללא עוררין

קשה להסביר את התופעה שנקראת אברהם בריסק. כך יודעים להודות טובי מתחריו של מנכ"ל משרד הפרסום "בולטון-פוטנציאל". לאחר שנים בהן ניהל משרד פרסום בינוני ומעלה, עשה האיש את החיבור הנצחי שטרף את הקלפים והעמידו בראש משרדי הפרסום החרדיים ללא עוררין. בשנה זו הצליח לסגור את עיסקת סלקום אותה בישל במשך שנים וצירף אותה ללקוחותיו. בשלהי השנה, הצליח להקים מערך שיווק מדהים לרשת ´יש´, להוביל תחום פרסום חדש לענף חדש כמו ספרי קודש, לצרף רשימת לקוחות מכובדת למשרד ולהפוך לטייקון בעל קשרים פוליטיים איתנים במיוחד, שכנראה מוספים לו חוזק ועוצמה בצמתים נוספים במגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר