כשליצמן הופך ל... מתנדב מהשורה

מאות מתנדבי ופעילי ארגון "רפואה וישועה" הפועל מטעם "איחוד מוסדות גור" מסכמים מבצע מוצלח שכלל מחנה נופש לילדי "רפואה וישועה"

יוסי הר-מור | כיכר השבת |

תחושת סיפוק ורוממות מילאו את מאות מתנדבי ופעילי ארגון "רפואה וישועה" הפועל מטעם "איחוד מוסדות גור" בתום מבצע מוצלח ומאורגן בימי חול המועד סוכות, שכלל מחנה נופש ארצי למאות ילדי "רפואה וישועה" שהשתתפו בקייטנת החג שנערכה ביישוב גדרה.

קייטנת החג נערכה למען ילדים מוגבלים ונכים. כאשר המטרה היא להנעים את החג מחוץ לחיק משפחתו, לכמה ימים של התרעננות ושמחה ובמקביל להעניק למשפחתו מעט מנוחה, כדי לחוג את החג בנחת ובשלוה.

תהודה רבה יצאה לקייטנות של ´רפואה וישועה´, המופעלות מזה שנים באמצעות מאות מתנדבים מסורים, אברכים יקרים, המקדישים מזמנם בימי חול המועד במסירות נפש ובמאמצים רבים למען הילדים המיוחדים. מתנדבי רפואה וישועה עזבו את ביתם ומשפחתם, במטרה להכניס מעט אור, שמחה ותקווה לליבותיהם הכאובים והמיוסרים של ילדי "רפואה וישועה" ובני משפחותיהם.

לקול צלילי תזמורתו של ר´ מאיר אדלר ואיתו בעלי המנגנים ר´ משה צבי ויינטרויב, ר´ אהרן סאמט ור´ יעקב דסקל פיזזו בעוז ובשמחה מאות הילדים, בעלי צרכים מיוחדים, שזכו להתרומם טפחיים מעל קרקע המציאות בו הם חיים יום יום והתעלו כשקרן אור מכניסה בהם שמחה ותקווה שקשה לתאר במילים.

פעילות מתנדבי "רפואה וישועה" מלווית בעזרתו האישית המיוחדת של סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, הרואה עצמו כמתנדב מן השורה ועומד לימין פעילות הארגון החשוב בהופעות במחנה אמר הרב ליצמן כי בכל פעם הוא מתרגש מחדש מהעוצמה של החסד ממאות הילדים וממסירותם של המתנדבים וראשי הארגון אשר רואים לעצמם חובה לתת מענה תמידי לכלל הילדים הבאים מכל שכבות.

אשרי עין ראתה את המעמד המרגש והמרכזי – "שמחת בית השואבה". כאשר ילדים אשר כל ישותם אומרת קפצו מעגלותיהם התאמצו להרים יד ורגל ומעל הכל חיוך רחב ומאושר התנוסס על פניהם במילים חמות כאשר הכל חשים בהתרגשות אשר אופפת אותו פתח הנגיד הרה"ח ר´ שלמה ווערדיגר בתודה ובהערכה עמוקה לפועלם הברוך של ראשי הארגון והמתנדבים זכות אדירה וגדולה נפלה בחלקי להיות שותף למפעל אדירים שכזה ביותר אני מתרגש נוכח ההזדמנות שנפלה בחלקי להשתתף יחד בשמחתם של הילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר