דיווח: Windows 9 תחולק חינם לבעלי מערכות הפעלה ישנות

האם מיקרוסופט למדה סוף סוף כיצד להשתלב בעולם המחשבים הביתיים בעידן הנוכחי? לקראת ההשקה הצפויה של מערכת ההפעלה החדשה Windows TH, דיווחים מלמדים כי ענקית התוכנה תציע את השדרוג בחינם לחלק מהמשתמשים במערכות ההפעלה הקודמות של החברה (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
כך תיראה ווינדוס 9? (צילום מסך)

האם מיקרוסופט תתאושש מהמכה שספגה עם ווינדוס 8? בראיון שהעניק מנכ"ל מיקרוסופט באינדונזיה לבלוג מקומי לקראת ההשקה מחר (שלישי) של מערכת ההפעלה הבאה של החברה, טען כי מיקרוסופט תשדרג חלק ממערכות ההפעלה הישנות של החברה.

על פי הדיווח, מיקרוסופט תציע את Windows 9, אשר צפויה להיקרא Windows TH בחינם לכל בעלי מערכת ההפעלה הנוכחית של החברה - Windows 8. בנוסף, ייתכן כי גם בעלי מערכת ההפעלה XP הוותיקה אך פופלארית של מיקרוסופט ייהנו גם הם משדרוג מוזל מאוד. כל זאת כחלק מהמאמצים שמשקיעה ענקית התוכנה להעביר את המשתמשים למערכות הפעלה מודרניות ובטוחות יותר.

השדרוג החינמי צפוי להתבצע באופן פשוט יותר מהנהוג כיום, כשמיקרוסופט תציע אותו כעדכון למערכת ההפעלה דרך Windows Update. בצורה דומה לנהוג אצל המתחרות של מיקרוסופט.

כאמור Windows 9, אשר ככל הנראה תזכה לשם Windows TH, כחלק ממיתוג מחדש של מערכות ההפעלה של מיקרוסופט, תושק מחר. ועל פי ההדלפות היא צפויה לכלול החזרה מלאה של כפתור ההתחל הישן והאהוב. אשר על פי ערכות שונות, הסרתו ממערכת ההפעלה הנוכחית של החברה, Windows 8, היא אחת הסיבות לכישלון המשמעותי שספגה החברה עם Windows 8.

הממשק צפוי להתאים את עצמו למערכת עליו הוא יותקן, ובמידה וירוץ על מחשב שולחני, הוא יציע ממשק דומה יותר לממשק המוכר ממערכות ההפעלה הקודמות של החברה. ולא את ממשק המטרו שזכה לביקורות שליליות רבות.

בנוסף, לראשונה תשלב מיקרוסופט את העוזרת הווירטואלית של החברה, "קורטנה" (שירות המתחרה ל"סירי" של אפל וגוגל Now של גוגל), במערכת ההפעלה השולחנית של החברה. הגרסה למכשירים ניידים של Windows 9, צפויה להיות שווה לגמרי לגרסה השולחנית בשירותי הליבה, כאשר רק מערכת התצוגה תהיה שונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר