Windows 7 - הסוף; מיקרוסופט הורידה מהמדפים

מיקרוסופט רוצה שהמשתמשים יתחילו לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם, והחליטה להוריד מהמדפים את מערכת Windows 7 ו-8 • היכונו לבואו של הדור הבא, Windows 10 (מחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם מיקרוסופט מתחילה להכין את השוק לקראת Windows10? ענקית התכנה האמריקנית החליטה להוריד באופן רשמי מהמדפים את מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר שלה Windows 7 - שעל פי ההערכות עדיין משמשת 53% משוק המחשבים הביתיים. ההחלטה התקבלה גם באשר למחליפה, Windows 8.

המהלך אינו מפתיע והתאריך להורדת המוצרים נקבע כבר מזמן. מדובר בצעד שגרתי אותו נוקטת מיקרוסופט לאחר השקת מערכת הפעלה חדשה במטרה להעביר את המשתמשים לגרסאות מעודכנות יותר של מערכת ההפעלה שלה.

כאמור, גם מערכת ההפעלה המחליפה, Windows 8, יורדת כעת מן המדפים. כל מי שמעוניין לרכוש עותק של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, יוכל לרכוש את גרסת Windows 8.1 של החברה שממילא מתעדכנת באופן אוטומטי למשתמשי Windows 8.

המהלך מגיע על רקע האכזבה הגלויה שהביעו המשתמשים ממערכת ההפעלה Windows 8 וממשק המטרו החדש שהוצע בה אליו התקשו המשתמשים להסתגל. מיקרוסופט כבר הבינה מזמן את הטעות שבעיצוב ממשק שמתאים בעיקר למחשבי לוח למחשב אישי ותיקנה את הדבר באופן חלקי ב-Windows 8.1.

לפני כחודש, השיקה החברה את מערכת ההפעלה העתידית שלה, Windows 10, בה החזירה באופן מלא את כפתור ההתחל.

כעת, במיקרוסופט מעוניינים לפנות את הדרך למערכת ההפעלה החדשה שתגיע במהלך שנת 2015 לשווקים. על פי הדיווחים, היא תשווק במחיר זול מאוד או אפילו בחינם למשתמשי מערכת ההפעלה הנוכחית של החברה, Windows 8.1.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר