יש לכם חשבון iCloud? כדאי לכם להיכנס לכתבה זו

אם אתם עושים שימוש בשירות הענן של ענקית הטכנולוגיה אפל, אנו ממליצים לכם להיכנס לכתבה ולבדוק שהססמה שלכם לא מופיעה בה. קבלו: 500 הסיסמאות הכי גרועות (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שוב פרצת אבטחה באפל: חודשים ספורים לאחר שענקית הטכנולוגיה הובכה כאשר שירות הענן המאובטח שלה נפרץ במספר מקרים, פורסמה כעת תכנה שמאפשרת לכל אחד לנסות ולפרוץ בקלות לשירות הענן המאובטח, כשהאקרים עושים שימוש בפרצת אבטחה שמצאו ומאפשרת לבצע חדירות "כוח ברוטלי" על ידי רשימת 500 הססמאות הנפוצות בשירות.

הפרצה החדשה חשפה בפני ההאקרים את רשימת הססמאות הנפוצות, כאשר גם כאן כמו בשאר השירותים המקוונים ניתן למצוא ססמאות בנאליות של משתמשים שהחליטו להעמיד את נוחות השימוש לפני הבטיחות שלהם.

כך ניתן למצוא במקום הראשון את הססמה Password1, זאת בעקבות העובדה שחברת אפל מחייבת את משתמשיה לעשות שימוש בתווי אותיות ומספרים כאחד.

ההאקרים פרסמו את כלי הפריצה הייחודי שיצרו על מנת לייצר לחץ על חברת אפל לתקן את פרצת האבטחה המאפשרת את השימוש בכלי. מה שככל הנראה פעל, ובשעות האחרונות מדווחים מספר כלי תקשורת בעולם כי חברת אפל סגרה את הפרצה, וכי כלי הפריצה כבר לא יוכל לעבוד.

כלי הפרצה שזכה לכינוי "iDict" זמין להורדה לכל דורש באתר שיתוף הקוד GitHub, כשהוא כולל הוראות מפורטות כיצד לנסות ולפרוץ את חשבונות הענן של אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר