גוגל מציגה: שיתוף אודיו ישירות מדפדפן גוגל כרום

ענקית האינטרנט גוגל הציגה את הפתרון שלה להזרמת תכני אודיו ישירות מהדפדפן: שירות Google Cast המיועד להזרמת מוזיקה אל הרמקולים שלכם. בשורה לנהגים (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(אייקון שיתוף האודיו)

שיתוף לבלוטות' גם בתכני אודיו: ענקית האינטרנט גוגל החלה בימים האחרונים לשחרר עדכונים לדפדפן הפופולרי שלה, גוגל כרום, בכלל הפלטפורמות. השינוי העיקרי הוא בשירות שיתוף התכנים של גוגל "Google Cast" שמאפשר שיתוף תכנים המנוגנים בטלפון ישירות לפלטפורמות אחרות.

בעדכון האחרון כללה החברה תמיכה בהזרמת שמע להתקנים חיצוניים על ידי שימוש בבלוטות' או בשיטות השיתוף הקיימות במכשירי הטלפון החכמים השונים. עד היום ניתן היה להזרים אך ורק תכני וידאו. העדכון לשירות Google Cast כולל גם אפשרות לשיתוף אודיו ישירות דרך אתר שיתוף הסרטונים של החברה, יוטיוב, דרך אפליקציית המובייל של האתר.

העדכון ל-Google Cast החל להישלח למשתמשים בימים ובשבועות האחרונים, כאשר במכשירים הניידים הוסיפה החברה את סמליל השירות אשר ממוקם בראש המסך, ועל ידי לחיצה עליו תוכלו לבחור לאיזה התקן שמע להזרים את התוכן ובאיזה ווליום יושמע.

גם המשתמשים בגוגל כרום במחשבים הניידים יכולים עתה להוריד את תוסף Google Cast לדפדפן ולהזרים הן תכני וידאו והן תכני אודיו. רוב התקני השמע המכילים קישוריות בלוטות' יוכלו לעשות שימוש ב-Google Cast.

העדכון הנוכחי לשירות Google Cast מהווה בשורה של ממש עבור הנוהגים ברכבים בעלי קישוריות בלוטות', שמעתה יוכלו להזרים את כל תכני האודיו ישירות למגברי הקול ברכב. האפשרות להזרמת האודיו נוספה כאמור הן לאפליקציית יוטיוב והן לדפדפן כרום.

בגוגל מציינים כי השדרוג הנוכחי מגיע גם כדי לסייע בעיקרון ההמשכיות החדשה, כאשר תוכלו להמשיך להאזין לתכנים שאליהם האזנתם בדרככם הביתה, גם כשתגיעו אליו.

להורדת תוסף Google Cast לדפדפן גוגל כרום לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר