הרב משה קליין סופד לעו"ד דוד גלס: "היה אדם ישר ללא פניות"

הרב משה קליין, רב ביה"ח הדסה עין-כרם, סופד לחברו עו"ד דוד גלס בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי הוא היה אדם ישראל. "יושרתו כבשה את לבו של הרב עובדיה" (דיין האמת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד דוד גלס לצד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: יעקב כהן~)

עורך הדין דוד גלס ז"ל, ששימש כחבר-כנסת מטעם המפד"ל והיה מזוהה עם תנועת ש"ס בשל קרבתו למרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, ייטמן היום (ראשון) בירושלים. חבריו סופדים לו באומרם כי הוא היה אדם ישר, הגון וערכי.

הרב משה קליין, רב בית-החולים הדסה עין-כרם, ספד לחברו, בשיחה עם "כיכר השבת": "הוא היה יהודי ישר. הוא אמר תמיד את מה שהוא מאמין גם אם לא פעם זה לא היה בדיוק במיינסטרים לקבוצה שהוא השתייך. הוא היה חסיד של אמנת ז'נבה בעוד שהציונות הדתית התנגדה".

רגע לפני פטירתו, פגש אותו הרב לפגישה שמאוחר יותר התבררה כאחרונה. "לצערי ליוויתי את המשפחה בכמה מצבים בו הוא היה לאחרונה. באשפוז האחרון נכנסתי אליו ביום חמישי האחרון למחלקת טיפול נמרץ ומצבו היה קשה בצורה בלתי רגילה. דיברתי עם המשפחה. טובי הרופאים עשו את המרב למענו ולצערי בשבת הוא נפטר", מספר הרב קליין.

על יחסי המנוח עם מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, סיפר הרב כי "הוא היה יהודי שמצא מסילות לליבו של הרב עובדיה יוסף. הוא היה מחובר אליו, הוא היה קשור אליו".

לדבריו, "הרב עובדיה הפקיד בידיו את הדברים היותר חשובים כדוגמת המו"מ הקואליציוניים למרות שהוא איש הציונות הדתית. הוא הפקיד בידיו את צוואתו הפרטית. מדובר בצוואה מאוד מורכבת. מה שכבש את ליבו של הרב עובדיה במקרה שלו, הייתה היושרה של האדם. הוא היה אדם ישר ללא פניות".

המנוח אושפז בימים האחרונים בבית החולים הדסה עין-כרם בבירה, לאחר שבתקופה האחרונה חלה. הוא הותיר אחריו את אשתו ושני בניו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר