המכללה ירושלים

הלמידה מרחוק מאתגרת? יש פתרון!

בצל וירוס הקורונה, משפחות רבות מתמודדות בימים אלו עם אתגר הלמידה מרחוק של ילדיהם. אך מה עושים במשפחות בהן גם אב המשפחה נדרש לשמור על שגרת לימודים? בתוכנית לגברים במכללה ירושלים מצאו פתרון! (לימודים, מקודם)

תקופת "הקורונה" הביאה עימה מגוון אתגרים לא פשוטים לכולנו. לצד הדאגה לבריאות משפחתנו, לפרנסתה ולשמירה על החוסן הנפשי שלה, משפחות רבות נאלצות בשבועות האחרונים להתמודד עם אתגר הלמידה מרחוק של ילדיהם. בין אם מדובר בלמידה מתוקשבת ובין אם בהאזנה לשיעורים דרך הטלפון - ההתמודדות לא קלה.

רבים מתלמידי התואר הראשון לחינוך במכללה ירושלים מכירים מקרוב את המצב הזה, אלא שלהם אתגר נוסף: הם נדרשים בעצמם להמשיך בשגרת לימודיהם לתואר B.Ed בחינוך. איך עושים את זה?

הרב חיים פרג'ון, מנהל מחלקת הגברים במכללה ירושלים מסביר: "כפי שתפיסתנו בכל השנה מחייבת להתאים לכל הלומדים בצורה מיטבית את לימודיהם, כך היא מתבצעת גם בימים מאתגרים אלה.

היה ברור לנו כי המכללה תאלץ לעבור למתכונת של למידה מרחוק, אולם מהיכרותנו את קהל הלומדים, ומההבנה כי רבים מהם בעלי משפחות, הנגשנו את הלמידה במספר אופנים על למנת לאפשר לכל לומד למצוא את הדרך האפשרית והנוחה לו ביותר ללמידה".

הרב פרג'ון ממשיך ומבהיר: "עיקר הלמידה מתקיימת באמצעות שיעורים בתוכנת zoom, חלקה דרך מערכת ה moodle של המכללה, ומיעוטה באמצעות המייל. תלמידים שהזמינות שלהם לאינטרנט מוגבלת, או שקיים עומס בקרב בני המשפחה והם אינם יכולים להתחבר לשיעור המקוון - יכולים להתחבר לשיעור המועבר ב Zoom מכל טלפון, להאזין ואף להשתתף בשיעור ככל התלמידים. בכל בעיה, תקלה או קושי אנו כמובן מסייעים לכל הסטודנטים שלנו, כל אחד כפי הצורך העולה אצלו".

במכללה ירושלים לומדים כ 450 תלמידים בתוכנית לגברים. הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה בין גברים לנשים (ימי לימוד נפרדים). האוירה התורנית המאפיינת את המכללה ירושלים, לצד ההקפדה על תכני השיעורים והחומר האקדמי מאפשרת ללומדים מכל הקשת הדתית והחרדית ללמוד יחד לתואר ולרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה.

חשוב לציין כי תכנית הלימודים מקוצרת וכי קיימות מגוון מלגות למתאימים - לפרטים כנסו>>

אפשר גם בטלפון: 02-6750987
ראיונות אישיים מקוונים יתקיימו עם ראשי התוכנית

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר