להפוך את כוח הדיבור לפרנסה

איך תהפכו את כוח הדיבור לפרנסה ?

נולדתם להקשיב ולתת?! יש בכם נפש רגישה, מכילה ומבינה? אנשים מוצאים את עצמם מתייעצים אתכם? מכון ארנברג הוקם במיוחד עבורכם (לימודים)

במכון ארנברג מכשירים תוך זמן קצר יחסית אנשי מקצוע מעולים מהמגזר הדתי והחרדי למקצועות טיפוליים (צילום: שאטרסטוק)

בעולם בו אנחנו חיים, המציאות צמאה לאנשי מקצוע טובים. לאנשי ייעוץ מקצוענים עם נשמה. הרבה זוגות משקיעים כסף רב בשביל למצוא את איש המקצוע שייטיב עבורם את הזוגיות, ולעיתים מתאכזבים.

שאלתם פעם את עצמכם, איך אתם מקדמים את עצמיכם ליישם את כל היכולות הללו שניחנתם בהם? מכון ארנברג הוקם בשנת 2014 על ידי ד"ר ר' יעקב ארנברג Ph.D בעידודו של הרב שמחה כהן. המכון שם לו כמטרה להכשיר תוך זמן קצר יחסית אנשי מקצוע מעולים מהמגזר הדתי והחרדי.

מכון ארנברג הוקם בשנת 2014 על ידי ד"ר ר' יעקב ארנברג

האני מאמין של המכון, הוא להביא את מיטב אנשי המקצוע, סל הכלים הרחב ביותר, מגוון השיטות המקיף ביותר, בכדי להיות יועץ טוב יותר.

במכון מאמינים שיועץ לא יכול רק להקשיב או רק להיות בעל לב מכיל. הוא צריך כלים, ואת כל הכלים הללו אנחנו מנגישים מקום אחד. בקורסי הייעוץ נישואין של המכון משולבים כלים ושיטות כמו: אימגו, גשטלט, דמיון מודרך, C.B.T עקרונות מתחום ה N.L.P ועוד, הכלים הללו נועדו בכדי שרמת הטיפול תהיה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק, וכן על מנת לאפשר לכם להתפרנס בכבוד ממקצוע המשלב פרנסה מכובדת ושליחות.

יועצים שלנו מאמנים את המטופלים שלהם לחיים מאושרים. זו ההזדמנות שלכם להתקדם בחיים ולהגשים את השליחות שנועדתם אליה כאן לא רק תלמדו ייעוץ!

כאן תהפכו ליועצים המאמנים את המטופלים שלהם לחיים מאושרים! זו ההזדמנות שלכם להתקדם בחיים ולהגשים את השליחות שנועדתם אליה.

יועצים שלנו מאמנים את המטופלים שלהם לחיים מאושרים

קורסים הנלמדים והנרכשים במכון:

קורס ייעוץ נישואין והנחיית משפחה

את קורס יועצי/ות נישואין מוביל ר' ד"ר יעקב ארנברג (Ph.D) בהנחיית הרב שמחה כהן כשלצדם מרצים נוספים. בקורס ייעוץ נישואין נלמדים מעל 110 נושאים מרכזיים בתחום הייעוץ המשפחתי.

הרב שמחה כהן חותם על תעודות מסיימי הקורסים

לראשונה בארץ קורס נ.ל.פ. "ברוח היהדות" קורס N.L.P פרקטישינר ומאסטר

הקורס מיועד לאנשי מקצוע המעוניינים להרחיב את "סל שיטות הטיפול" ולכאלו המעוניינים לעשות מפנה משמעותי והעצמה אישית בחייהם הפרטיים.

לנשים ייפתח קורס פרקטישינר ומאסטר (לאלו שכבר למדו פרקטישינר) ולגברים קורס פרקטישינר.

הקורס לגברים יועבר על ידי ר' שמואל מינקוב מרצה מבוקש בתחום ובמגזר ולנשים - ע"י גברת פנינה גולדשמיד מרצה וותיקה.

למסיימים בהצלחה תוענק תעודת הכשרה בינלאומית מהגבוהות בעולם.

קורס הדרכת כלות

הקורס מועבר על ידי הרבניות רחל פרץ תחי' מהוותיקות ביותר בתחום בארץ, והרבנית אורלי אביטן. למרצות יש ניסיון מעשי רב בהדרכת כלות, ברמה המקצועית ביותר. תלמידות המסיימות בהצלחה תקבלנה תעודת הכשרה בחתימת הרבניות המנחות ובחתימת הרב שמחה כהן.

וזה לא הכל

יחוד נוסף במכון, אנחנו מתרגלים טיפול בקליניקה תוך כדי תרגול מעשי הכולל הנחייה של ראש המכון. מלמדים שיטות תכליתיות למיתוג עצמי, פתיחת קליניקה, אימון והעצמה אישית(קואוצ'ינג ), עמידה מול קהל, והכי חשוב - ידע המאפשר יציאה מידית לשטח ולהתפרנס.

המכון שם לו כמטרה להכשיר תוך זמן קצר יחסית אנשי מקצוע מעולים מהמגזר הדתי והחרדי

מסיימי הקורסים בהצלחה מקבלים 2 תעודות, האחת מטעם המכון בחתימת הרב שמחה כהן והתעודה השנייה תינתן למבקשים מטעם 'היחידה ללימודי חוץ - גבעת וושינגטון', הנותנת למכון את החסות האקדמית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר