אם קניתם כיריים של "איפון" יש לנו חדשות רעות בשבילכם: כנראה שהן מזויפות. תעשיית הזיופים הסינית לא שוקטת על שמריה, המדינה בה מיוצרים האייפון והאייפד מייצרת יותר מכשירים מזויפים מאמיתיים, וכעת הגדילו לעשות זייפנים סינים והחלו למכור כיריים לבישול מתוצרת "אייפון". לא קנינו.