חדש בסין: כיריים של אפל

אם קניתם כיריים של "איפון" יש לנו חדשות רעות בשבילכם: כנראה שהן מזויפות. תעשיית הזיופים הסינית לא שוקטת על שמריה, המדינה בה מיוצרים האייפון והאייפד מייצרת יותר מכשירים מזויפים מאמיתיים, וכעת הגדילו לעשות זייפנים סינים והחלו למכור כיריים לבישול מתוצרת "אייפון". לא קנינו.

הכיריים המזויפות (צילום מסך news.163.com)

אתר המחשבים geek system מדווח כי הרשיות בסין תפסו כ- 681 כיריים מזויפות, שעליהן סומן הסמל המסחרי של אפל יחד עם הכיתוב "איפון".

את הכיריים שיווקה חברה בשם "אפל לימטד" וכשנתפסו הכיריים החברה אף הציגה מסמכים המעידים על מקוריות המוצר כי מדובר ב"אפל סין" ולא באפל הידועה כך שאין כאן זיוף של ממש, וכמו בסין הרשויות עדיין לא שללו את האפשרות.

זכויות יוצרים בסין באופן כללי לא מכובדות, וחברת אפל (המייצרת את מוצריה בסין) סובלת מבעיות זכויות יוצרים רבות, כך למשל נאבקה אפל בחברה מקומית שפתחה רשת סניפים המחקים את אפל בסגנונם ובמוצרים שמכרו.

לכן הפרשיה שבה נעצרו ה"אפל כיריים" היא נדירה בנוף הזיופים הכללי, בו אף כלי רכב מזויפים כדבר שבשיגרה.

נותר רק להתפלא על הקונים הסיניים המכירים את אחיהם הזיפנים, ובכל זאת התפתו לקנות את ה"אפל כיריים", לא זו בלבד אלא אף אנשים שבדקו את ה"אפל כיריים" דיווחו שמדובר במוצר ירוד מאוד שבינו לבין אייפון ודאי שאין קשר, אבל גם אין קשר בינו לבין כיריים לבישול.

צילום מסך news.163.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר