Google משנה את העיצוב: ועכשיו גם 'גוגל מפות'

ענקית האינטרנט ממשיכה להטמיע את הקו העיצובי החדש של החברה, ה-"Material Design". ואחרי inbox ו-Gmail עכשיו גם אפליקציית המפות הפופולרית בעולם זוכה לעיצוב החדשני באנדרואיד וב-iOS, בנוסף למספר שינויים בחוויית המשתמש.

חיים אבני | כיכר השבת |
העיצוב החדש של גוגל מאפס (צילום: גוגל)

גוגל ממשיכה בהטמעת "Material Design", הקו העיצובי החדש של החברה: ענקית האינטרנט הודיעה אמש, כי גם אפליקציית המפות הפופולרית שלה, תזכה לקו העיצובי החדשני והשטוח, אותו הציגה החברה לפני מספר חודשים, כאשר השיקה את אנדרואיד 5.0. ואשר החלה להטמיע אותו באפליקציית הדואר החדשה שלה, inbox' ולאחר מכן גם באפליקציית Gmail 5.0, ובאפליקציית היומן של החברה.

העדכון יגיע כבר בימים הקרובים, ומשתמשי אנדרואיד ו-iOS של אפל יוכלו ליהנות מהאפליקציה החדשה, שלדברי החברה ישפר משמעותית את חווית המשתמש, ואת נוחות השימוש בשירות המפות.

מלבד השיפור בפן העיצובי, הציגה החברה מספר שינויים נוספים. כך למשל על ידי לחיצה על הכפתור הייעודי, תוכלו לקבל אינפורמציה על האתר אליו אתם מבקשים לנווט, ישירות מאפליקציית המפות. כאשר המידע יכלול תמונות של נקודת הציון, כמו גם מידע על המקום, וביקורות של המשתמשים על המקום אליו תבקשו להגיע.

גם שירות המוניות החברתית, Uber, אשר כבר היום משתפת פעולה עם גוגל מפות (בזכות העובדה כי גוגל השקיעה ב-Uber). זוכה כעת להעמקת השת"פ. ומעתה כשתבקשו לנווט בדרך הקצרה ביותר, ובזמן הקצר ביותר. לצד מידע על עומס בכבישים, ומידע על תחבורה ציבורית, תוכלו גם לראות כמה זמן יארוך לכם להגיע ליעד במונית של Uber. ואם תחפצו בכך, תוכלו להזמין את המונית ישירות מאפליקציית המפות.

למשתמשים בארצות הברית הוסיפה החברה גם אפשרות לבצע הזמנות ישירות מהאפליקציה. כך אם אתם מבקשים לנווט אל מסעדה, תוכלו לבדוק אם יש כרגע שולחן פנוי במסעדה המבוקשת, ולהזמין מקומות. השירות כאמור זמין כרגע רק בארה"ב, ככל הנראה בגלל קשיים רגולטוריים במדינות אחרות. אך בהמשך ככל הנראה תרחיב גוגל את השירות גם למדינות אחרות ולשירותים נוספים.

העיצוב החדש (צילום: יחצ)
שת"פ עם Uber (צילום: יחצ)
להזמין מקום במסעדה בלחיצת כפתור (צילום: יחצ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר