לראשונה: שברולט קמארו בדרך לישראל

שברולט חשפה את ה"קמארו" החדשה, כאשר לראשונה הקאמרו תגיע לישראל בייבוא סדיר, זאת חודשים ספורים בלבד לאחר שהמתחרה הגדולה, פורד מוסטנג, תנחת בישראל (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: יצרן)

יבואנית שברולט בארץ, חברת UNI, הודיעה כי תייבא לראשונה באופן סדיר את מכונית הספורט "שברולט קמארו", שאת הדגם החדש שלה חשפה אמש ג'נרל מוטורס באירוע חגיגי ונוצץ בדטרויט.

הקמארו תגיע לישראל רק בתחילת השנה הבאה, זאת חודשים ספורים בלבד לאחר שהמתחרה העיקרית שלה, פורד מוסטנג, תגיע אף היא לישראל ותשווק באופן סדיר.

מכוניות הספורט האמריקאיות, בעלות תג מחיר זול יחסית - כ-25 אלף דולר בלבד, לא שווקו עד כה בישראל באופן סדיר, ואין ספק כי מדובר בבשורה של ממש לחובבי רכבי הספורט בישראל.

הקמארו החדשה ממשיכה עם הקו העיצובי הייחודי של הדגמים הקודמים, אך למרות זאת ישנם מספר שינויים. הדגם החדש קל מקודמיו בכ-100 ק"ג, זאת בעקבות שימוש ברכיבים קלים יותר ברכב.

הצגת הקמארו החדשה (מתוך ynet)

בנוסף, הקמארו החדשה קטנה מעט מהדגמים הקודמים - אורך כולל של 478 ס"מ, 6 ס"מ פחות מהדגם הקודם, רוחב של 190 ס"מ, 2 ס"מ פחות מהדגם הקודם, גובה של 135 ס"מ, 2 ס"מ פחות מהדגם הקודם, ובסיס גלגלים של 281 ס"מ, 4 ס"מ פחות מהדגם הקודם.

הקמארו החדשה מגיעה עם מגוון מנועים - 4, 6 ו-8 צילינדרים, זאת בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית עם 8 הילוכים, כאשר גרסת הבסיס תתחיל עם מנוע 275 כ"ס, 2.0 ל' טורבו, המאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5 שניות בלבד. הגרסה המשודרגת יותר מגיעה עם מנוע V6, נפח 3.6 ל' עם 335 כ"ס, והגרסה המשודרגת ביותר מגיעה עם מנוע וי 8, 6.2 ל' ותפוקה מרבית של לא פחות מ-455 כ"ס. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

דגם ה-2.0 ליטר יציע תוספת רעש מהרמקולים, כאשר גרסאות ה-V6 וה-V8 יזכו לתגבור מלאכותי של רעשי מנוע ופליטה, על ידי שסתומי פליטה נשלטים אלקטרונית. היבואנית טרם מסרה את המחירון המלא, אך דבר אחד בטוח - הקמארו החדשה תהיה יקרה יותר מזו שבארה"ב.

(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר