הרבנית עדינה בר שלום: תומכת בתנועת עיר ואם באלעד

הפגנת הכוח הנשי באלעד נמשכת, בתמיכתה של בת הגר"ע יוסף, הרבנית עדינה בר-שלום, הקוראת לתמוך בתנועת הנשים 'עיר ואם' • בר שלום מסתבכת עם ש"ס? צפו (כיכר העיר)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: ישראל ברדוגו)

מיכל צ'רנוביצקי מי שעומדת בראשות רשימת 'עיר ואם' באלעד, נפגשה עם הרבנית עדינה בר שלום, ביתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, וקבלה ממנה תמיכה לרשימה אותה היא מריצה בבחירות המקומיות באלעד - עיר ואם.

בשיחה אמר הרבנית בר שלום לצ'רנוביצקי: "אני כל כך מחזקת אותך. אני כל כך מעודדת אותך. זה כל כך חשוב שתלכו לשם, וברגישות ובאצילות תעשו את הדברים הנכונים לעיר. למען הילדים שלכם, למען האמהות האחרות, ושתצליחו".

צ'רנוביצקי סיפרה לרבנית על המצב הקשה בו נמצאים מוסדות הציבור באלעד, ממנו סובלות בעיקר נשים ואימהות: "אין גנים ציבורים, מתנ"סים ומבני ציבור לא מתוחזקים וכך גם הטיפול בנוער שוליים".

לכיכר השבת היא אומרת: "זו לא רשימה פוליטית, זו רשימה על מפלגתית שמטרתה אחת - לסייע לנשים ואימהות באלעד. יש בה את כל גווני האוכלוסייה של אלעד".

צ'רנוביצקי, חרדית בת 33 נשואה ואם לשלושה, עומדת בראש המפלגה שנקראת 'עיר ואם - אמהות למען אלעד'. היא תושבת העיר כבר 8 שנים, היא מכירה את התושבים, אך ברור לכל כי ההיכרות לא באמת יכולה להביא אותה להיות חברת מועצה, ובשביל זה היא עובדת קשה.

כעת, לאחר התמיכה של הרבנית בר שלום, נותר לראות האם הנשים באלעד יקבלו לראשונה מקום בעירייה. ומה יהיו ההשלכת של תמיכת בר-שלום במפלגת הנשים על יחסיה עם ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר