הכוכבים של בת שבע: שו"ת אסטרולוגי לגולשים

האסטרולוגית של Mame פותחת מפה. משהו מטריד אתכם? שלחו לנו שאלה, התשובות כבר אצלה

בת שבע לפקיבקר | כיכר השבת |
שלום לכם, שמי בת שבע וכמו שנראה אנחנו הולכות לבלות פה בזמן הקרוב לפחות. אז, נעים מאד.

מה יהיה לנו כאן? היכרות עם עולמות, שאולי עד היום לא נחשפתן אליהם, כמו אסטרולוגיה וכירולוגיה. אני מרשה לעצמי לומר, שגם אם נחשפתן עד היום לאסטרולוגיה, יש לי הרגשה שזה קרה באופן שונה לגמרי ממה שתכירו פה.

אכיר לכן שיטת טיפול, מדהימה בעיניי, בשם מוח אחד, נדבר על פוטנציאל שדורש מימוש, על איך לזהות את 'ארגז הכלים' האישי שלנו, על אנרגיות בזוגיות, תקשורת משפחתית.

חוץ מכל זה, אני מקווה להכיר גם אתכם. תוכלו לשלוח שאלות, בצירוף תאריך לידה ושעת לידה ואני, אשתדל במיוחד, לענות לכן, כמה שניתן מעל במה זו.

אולי כי אסטרולוגיה זו השיטה שהכי קרובה לליבי, אני בוחרת לפתוח דווקא בה. לפני שאתן ממשיכות לקרוא, תנסו, ואני יודעת שזה לא קל, להתעלם מכל מדורי ההורוסקופ, שבטח קראתן פה ושם.

לשלב את כל הכלים יחד

שאלה: לאתר Mame שלום, החיים שלי מתחלקים באופן קיצוני בין עסקים לאומנות. אפשר לומר שאני טובה בשני התחומים מבחינה מעשית, אבל הייתי רוצה להגיע למצב שהאומנות שלי היא העיסוק היחיד וגם מקור הפרנסה.

אני מנסה להבין: איזה חלק קיים בי באופן יותר מובהק? האומנותי או המעשי? איזה תחום מתאים לי יותר?

תשובה: שלום לך,
המילה הראשונה שקפצה לי לעיניים בשאלה שלך היא: "באופן קיצוני". כבת מזל עקרב, שגם האופק שלה בעקרב, ושהשמש שלה צמודה מאד לכוכב פלוטו, שנושא את התכונות של... מזל עקרב, לא פלא שאת בוחרת דווקא להשתמש בביטוי "באופן קיצוני".

את בן אדם של קצוות. אין אפור, אין בערך, אין פרווה. הכול עד הסוף, עד הקצה ולפעמים, ככה בשביל לנסות, קצת אפילו מעבר לזה.

אני חושבת שדווקא בגלל אופייך הקיצוני - זה שדורש ממך להיות תמיד הכי טובה, זה שמבקש ממך להתמחות עד הסוף במה שאת עושה - קשה לך קצת עם העובדה שאת עושה 2 דברים.

לדעתי, שני התחומים האלה חשובים בחייך, ואם רק אפשר, תני לשניהם מקום. הדרך שלך להצלחה עוברת דרך 2 תכונות עיקריות שרק אם תתני מקום של כבוד לשתיהן את תרגישי מימוש וסיפוק: הראשונה (אותה מסמל כוכב כירון, שנושא את תכונות מזל בתולה) הוא הצד הפרקטי יותר, המעשי, זה שדורש התעסקות בפרטים, עשייה ממשית (ולא יזיק גם מתן שירות לאחרים).

מה יהיה לנו כאן? היכרות עם עולמות, שאולי עד היום לא נחשפתן אליהם, כמו אסטרולוגיה וכירולוגיה. אני מרשה לעצמי לומר, שגם אם נחשפתן עד היום לאסטרולוגיה, יש לי הרגשה שזה קרה באופן שונה לגמרי ממה שתכירו פה.,אכיר לכן שיטת טיפול, מדהימה בעיניי, בשם מוח אחד, נדבר על פוטנציאל שדורש מימוש, על איך לזהות את 'ארגז הכלים' האישי שלנו, על אנרגיות בזוגיות, תקשורת משפחתית.,חוץ מכל זה, אני מקווה להכיר גם אתכם. תוכלו לשלוח שאלות, בצירוף תאריך לידה ושעת לידה ואני, אשתדל במיוחד, לענות לכן, כמה שניתן מעל במה זו.,אולי כי אסטרולוגיה זו השיטה שהכי קרובה לליבי, אני בוחרת לפתוח דווקא בה. לפני שאתן ממשיכות לקרוא, תנסו, ואני יודעת שזה לא קל, להתעלם מכל מדורי ההורוסקופ, שבטח קראתן פה ושם.,לשלב את כל הכלים יחד,שאלה: לאתר Mame שלום, החיים שלי מתחלקים באופן קיצוני בין עסקים לאומנות. אפשר לומר שאני טובה בשני התחומים מבחינה מעשית, אבל הייתי רוצה להגיע למצב שהאומנות שלי היא העיסוק היחיד וגם מקור הפרנסה.,אני מנסה להבין: איזה חלק קיים בי באופן יותר מובהק? האומנותי או המעשי? איזה תחום מתאים לי יותר?,תשובה: שלום לך,המילה הראשונה שקפצה לי לעיניים בשאלה שלך היא: "באופן קיצוני". כבת מזל עקרב, שגם האופק שלה בעקרב, ושהשמש שלה צמודה מאד לכוכב פלוטו, שנושא את התכונות של... מזל עקרב, לא פלא שאת בוחרת דווקא להשתמש בביטוי "באופן קיצוני".,את בן אדם של קצוות. אין אפור, אין בערך, אין פרווה. הכול עד הסוף, עד הקצה ולפעמים, ככה בשביל לנסות, קצת אפילו מעבר לזה. ,אני חושבת שדווקא בגלל אופייך הקיצוני - זה שדורש ממך להיות תמיד הכי טובה, זה שמבקש ממך להתמחות עד הסוף במה שאת עושה - קשה לך קצת עם העובדה שאת עושה 2 דברים.,לדעתי, שני התחומים האלה חשובים בחייך, ואם רק אפשר, תני לשניהם מקום. הדרך שלך להצלחה עוברת דרך 2 תכונות עיקריות שרק אם תתני מקום של כבוד לשתיהן את תרגישי מימוש וסיפוק: הראשונה (אותה מסמל כוכב כירון, שנושא את תכונות מזל בתולה) הוא הצד הפרקטי יותר, המעשי, זה שדורש התעסקות בפרטים, עשייה ממשית (ולא יזיק גם מתן שירות לאחרים).,,השנייה (אותה מסמל כוכב יופיטר, הנושא את תכונות מזל קשת) מבקש ממך רחבות אופקים, אמונה, פילוסופיה, יציאה מהפרט והליכה לכיוון של הכלל.,קשה? אני יודעת, במיוחד לך, כי זה דורש ממך למצוא איזון ולא ללכת, כפי שאופייך מבקש, לקצוות. ההמלצה שלי: קחי מקצוע שישלב את 2 הצדדים האלה שלך.,הייתי מהמרת על טיפול דרך אומנות, שישלב גם את הצורך שלך באומנות, את החלק המעשי (ולדעתי, לא פחות, את הביטחון הכלכלי שמאד דרוש לך כדי להרגיש נוח)
אומנות עם עסקים, או עסקים עם נשמה? (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

השנייה (אותה מסמל כוכב יופיטר, הנושא את תכונות מזל קשת) מבקש ממך רחבות אופקים, אמונה, פילוסופיה, יציאה מהפרט והליכה לכיוון של הכלל.

קשה? אני יודעת, במיוחד לך, כי זה דורש ממך למצוא איזון ולא ללכת, כפי שאופייך מבקש, לקצוות. ההמלצה שלי: קחי מקצוע שישלב את 2 הצדדים האלה שלך.

הייתי מהמרת על טיפול דרך אומנות, שישלב גם את הצורך שלך באומנות, את החלק המעשי (ולדעתי, לא פחות, את הביטחון הכלכלי שמאד דרוש לך כדי להרגיש נוח) וגם את המקומות בתוכך שמבקשים לטפל ולעזור לאנשים אחרים. יש בך, דרך אגב, גם מסירות אין קץ.
בהצלחה!

התכונות שמפריעות בדרך להתחתן

שאלה: אני מקווה שתוכלי לעזור לי. כבר שנים שאני יוצאת עם בחורים, וכל פעם זה מתקרב להיות 'זה', אבל משהו נחסם כשזה מתקרב לרגע האמת. הרבה מקרוביי מאשימים ש'אני לא באמת רוצה'. תוכלי לכוון אותי לנקודות הבעייתיות בי? מה גורם לי לא להצליח להתחתן?

תשובה: שלום לך,
ראשית, אני חייבת להדגיש כי על שאלות מהסוג הזה קשה מאד לענות מבלי לדעת את התמונה כולה. ומבחינתי לדעת את התמונה כולה משמע לראות אותך, את כפות הידיים שלך, הפנים שלך ועוד.

כיוון שייתכן מאד שמעבר לאופי המולד יש פה איזו חסימה שקשורה לחוויות ילדות. דרך אגב, גם שעת לידה מדויקת יותר הייתה יכולה מעט לסייע, אבל בואי נראה מה כן אפשר להגיד.

אז קודם, אני חייבת לציין שאת בחורה בעלת מסירות גדולה ואין לי ספק שמי שיזכה בך יהיה מאושר. אני מצליחה לראות 2 תכונות אופי שייתכן ומפריעות לך כשמגיע רגע האמת.

הראשונה – קשה לך מאד עם שינויים. את בן אדם שלא נטמע מהר. לא יודעת כמה סגלתנות יש בך. שינוי כל כך קיצוני כמו חתונה, וכמובן שהשינוי הוא מהותי וקשה יותר כמה שמתבגרים, הוא לא פשוט עבורך.

איכשהו, כמה שאת רוצה בנישואין, כשזה מתקרב ונהיה אמיתי, הפחד מהשינוי ייתכן וגובר עליו.

לא מצליחה להתחתן: רוצה אהבה, אבל שולחת קוצים (shutterstock)

הדבר הנוסף הוא שיש בך צורך מאד גדול במרחב פרטי משלך. את לא אוהבת להרגיש סגורה, ולעיתים חברה צפופה של אנשים, וייתכן שאף יחסים אינטימיים עם מישהו, עושים לך להרגיש כאילו לא נשאר לך מספיק מקום.

הייתי מציעה להיפגש עם איש מקצוע כדי לבדוק את הנקודות האלה, וכיצד להתגבר עליהן כדי שתוכלי בהקדם האפשרי להקים בית נאמן בישראל.
בהצלחה!

שלחו שאלות לאיבחון אסטרולוגי

אז עד פה, ממש ממש על קצה המזלג כמה מילים על אסטרולוגיה. מקווה שהצלחתי להאיר לכן את הכלים המדהים הזה באור קצת שונה, ואם כבר הייתן בצד שלי עוד קודם, אז מקווה שהתקרבתן אליי אפילו יותר.

שלכן, בת שבע

רוצים גם לקבל איבחון מבת שבע? שלחו לנו שאלה, ממוקדת ככל האפשר, בצירוף תאריך לידה לועזי + שעת לידה. או לפחות באיזה חלק של היום: בוקר/ ערב/ לפנות בוקר וכו'. אם השעה שבידיכם אינה מדוייקת, חשוב לציין כי מדובר בשעה משוערת. בנוסף, יש לציין מיקום לידה: ישראל או חלק אחר בעולם.

את השאלות ניתן לשלוח באופן אנונימי ודיסקרטי דרך מערכת התגובות לכתבה הזו, או לתיבת האימייל של המדור: mame@kikar.net

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית