מי שמבין, מבין.

שוקולד ספלנדיד מוס משובח במגוון טעמים נפלאים

המותג המוביל והאהוב בסדרת טבלאות שוקולד הפרימיום, מציע שפע רב של שוקולד בטעמים נפלאים, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, פרווה/חלבי. (אוכל)

בין שפע מוצרי השוקולד של ספלנדיד, קיימת סדרת המוס (צילום: יח"צ)

מגמת הפינוק בשנים האחרונות מביאות לכך ששוקולד פרימיום נתפס כבחירה המועדפת אצל חובבי השוקולד. שוקולד הספלנדיד של עלית עונה על מגמה זו.

שוקולד הספלנדיד ידוע בטעמו המשובח ובחומרי הגלם האיכותיים מהם הוא עשוי. את הטעם והארומה הייחודיים מקבל השוקולד מ-5 סוגי פולי קקאו משובחים המגיעים ממרכז אמריקה, מערב אפריקה ודרום מזרח אסיה, כשמקור הקקאו הוא בחוף השנהב, אקוודור. סדרת הספלנדיד כמו יתר מוצרי השוקולד של עלית, מציעה שפע רב של טעמים בכשרות מהודרת.

בין שפע מוצרי השוקולד של ספלנדיד, קיימת סדרת המוס. השוקולד המשובח של ספלנדיד במילוי מרקם מוס שנימוח בפה. סדרת המוס קיימת בשלושה טעמים נפלאים: ספלנדיד מוס שוקולד מריר, שוקולד מריר מעולה אקוודור במילוי מוס בטעם שוקולד מריר (62% מוצקי קקאו). ספלנדיד מוס ג'אנדויה, שוקולד מריר מעולה אקוודור במילוי מוס אגוזים (62% מוצקי קקאו). ספלנדיד מוס אספרסו, שוקולד חלב מעולה חוף השנהב במילוי מוס בטעם אספרסו (62% מוצקי קקאו).

בנוסף, שוקולד ספלנדיד מציע מגוון רחב של מוצרי שוקולד מריר (פרווה) משובחים בטעמים נפלאים: ספלנדיד 70%, 85% ו- 90% מוצקי קקאו. שוקולד ספלנדיד מריר מעולה 70% עם שקדים מקורמלים, ושוקולד ספלנדיד מריר מעולה 70% עם שברי אגוזי לוז קלויים. כמו כן, תמצאו את ספלנדיד צ'אנקס, שוקולד מריר עם אגוזים ושקדים - חלבי, וספלנדיד צ'אנקס, שוקולד חלב עם אגוזים ושקדים.

לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית טבלאות השוקולד מוערך בכ-550 מיליון ש"ח, סגמנט הפרימיום מהווה כ 120 מיליון ₪, כאשר ספלנדיד מוביל את הסגמנט עם נתח שוק של כ- 33.7%.

אלרגנים: אינו מתאים לצליאקים. המוצר מסומן בצורה ברורה בחזית האריזה ואין עליו את סימון הפרח המוכר. כמו כן יש שינויים באלרגנים.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית – פרווה/חלבי

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר