פרסום ראשון

מגעים להמשך כהונת מאיר רובינשטיין בקדנציה נוספת

לא רק הפוליטיקה הארצית רוחשת ובוערת, מתחת לפני השטח החלו כבר המגעים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו עוד כשנה, ל'כיכר השבת' נודע, כי בימים האחרונים התגברו המגעים בין אנשי בויאן לרה"ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין, מסתמן: לא יתקיימו בחירות בעיר, כהונת ראש העיר תוארך (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאיר רובינשטיין (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

הקלחת הפוליטית והבחירות הקרובות לכנסת משפיעות בעקיפין ובמישרין גם על המישור המונציפאלי.

למרות שיש עוד שנה עד לבחירות בראשויות המקומיות, התזוזה בשטח כבר ניכרת וסגירת הדילים בין הסיעות השונות צוברים תאוצה.

אחד הסכסוכים הגדולים ביותר במישור המקומי הפנים - חרדי הינו בעיר ביתר עילית. שם, בבחירות האחרונות נבחר מאיר רובינשטיין מסיעת שלומי אמונים לתפקיד ראש העיר זאת על אף התנגדותה של חסידות בויאן שהינה החסידות הגדולה ביותר בביתר למועמדותו.

מאז, עלה על כס ראש העיר, סבל רובינשטיין מאופוזיציה לוחמנית שלטענת מקורביו ניסתה לשים לו רגליים, ולהכשיל אותו בכל צעד.

רובינשטיין שקרא את המפה הבין כי באם הינו רוצה להגיע לקדנציה נוספת בתפקיד הרם והנחשב, הרי שעליו לסגור כמה פינות בתוככי הפוליטיקה העירונית.

בימים האחרונים חלה תפנית דרמטית במאמציו של רובינשטיין והוא הצליח ליצור פריצת דרך משמעותית מול חסידות בויאן. ואף נערכו מספר שיחות של בכירים בחסידות עם רובינשטין עצמו.

במשך היממה האחרונה המגעים עלו דרגה וכעת מסתמן כי רובינשטיין יזכה בקדנציה נוספת בראשות העיר - ללא בחירות (זאת לאור העובדה שדגל התורה הצהירה כבר כי תתמוך בו) ואילו חסידות בויאן תקבל בתמורה את המקום הראשון והאחרון ברשימה זאת בנוסף לתפקידים ביצועיים והטבות נוספות.

חשוב לציין כי ההסכם המתגבש הינו בין רובינשטיין אישית לחסידות בויאן ולא ברור אם תיהיה לו השפעה עתידית על יחסי שלומי אמונים והחסידות שכזכור מאז אותן בחירות אחרונות בביתר חל נתק בין מאיר פרוש הפטרון הפוליטי של רובינשטיין לבין חסידות בויאן שבעבר היתה חלק בלתי נפרד משלומי אמונים.

אם אכן ההסכם יקרום עור וגידים הרי שביתר עילית תצטרף לערים החרדיות בני ברק ומודיעין עילית שגם בהi לא נערכות בחירות בשנים האחרונות וזאת כתוצאה מהסכמי השלום בין הסיעות השונות.

יצויין' כי בתוך כך עלה בימים האחרונים לדברי גורמים פוליטיים בעיר בית שמש שמו של מאיר רובינשטיין כמי שעשוי להתמודד על ראשות העיר באם ראש העיר המכהן משה אבוטבול מסיעת ש״ס ישתלב ברשימת המפלגה לכנסת, על פי אותן שמועות בכוונת שלומי אמונים להתמודד על המקום המתפנה ולנסות לכבוש עיר נוספת לטובת הסיעה החסידית.

יצויין כי בעבר הצהיר חבר מועצת העיר מטעם שלומי אמונים דוד ווינר כי הוא רואה עצמו מתאים לשמש כראש העיר וזאת בשל האהדה לה זוכה בקרב הציבורים והמגזרים השונים בעיר. בשלומי אמונים מציינים הערב כי ההתמודדות על ראשות עיריית ב"ש אינה עומדת כעת על הפרק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר