מועדון ארוחת ערב: פסטה מעונבת עם טונה וזיתים

אין מה לעשות: היא לא בריאה, אין בה ערכים תזונתיים, והיא גם לא לגמרי משביעה כשהיא עשויה מקמח לבן, אבל מי לא אוהב פסטה? היא פופולארית לא רק במטבח שלכן, אלא גם במסעדות - החל ממנות פשוטות ביותר ועד למטבחי גורמה. הנה לכן דרך אחת לשדרג את הפסטה למשהו חגיגי

שלומית רובין | כיכר השבת |
מרכיבים(5 מנות):
  • 500 גר' פסטה פפיונים
  • 2 כפות רסק עגבניות
  • קופסת טונה משומרת
  • זיתים שחורים מגולענים
  • עגבניות שרי
  • קורט אורגנו
  • 1 כפית סוכר חום
  • מלח לפי הטעם
  • 3 שיני שום כתושות
  • 2 כפות שמן זית
  • 1 כף זעתר
  • 3 ליטר מים
  • חצי כוס שמן

אופן ההכנה:

הם היו זוג בעלי תשובה טריים, ממשפחה עיראקית מסורתית, שרצו מאוד להפגין אדיקות במצוות. אז חוץ מקייטרינג כשר למהדרין הם הזמינו גם את הרב הראשי של העיר - לא חשוב שמות, לא רק לסדר קידושין - כי אם לשבת כל האירוע בשולחן הכבוד ליד החתן.

הקהל היה מורכב רובו מאנשים לא דתיים, ומה יותר בטוח מלעקוב אחרי מעשיו של הרב החשוב?

בחופה הרב הפגין אמרות שפר, גימטריות ופרפראות חכמה שקשורות לבני הזוג, שמותיהם, השילובים של שמות משפחותיהם ואפילו נכנסה לשם כתובת האולם.

אין ספק שהוא הרשים את כולם, שעקבו אחר מעשיו בתשומת לב רבה, מה שהם לא ידעו זה שחוץ מתלמיד חכם, הוא גם, איך נאמר, אוהב להתגנדר.

הזקן שלו מסודר עד לאחרונת השערות, לעולם לא תתפסו אותו עם עניבה זהה בפומבי, ההופעה שלו היא ללא רבב. כל המוזמנים חיקו אותו כמעט במדוייק.

הם התיישבו רק כשהוא התיישב, נטלו ידיים כמותו בדיוק, וכשהגישו את המנה הראשונה יכולתם לראות אולם שלם, גברים טף ונשים, מניפים מפית אחת ותוחבים את קצה בצווארון החולצה בחרדת קודש. הם לא שיערו לעצמם שהרב בסך הכל פחד ללכלך את העניבה...

אז לכבוד הנימוסים האירופיים, הכנתי לכם מתכון של פסטה בצורת עניבת פרפר עם הרבה דברים טובים.

500 גר' פסטה פפיונים2 כפות רסק עגבניותקופסת טונה משומרתזיתים שחורים מגולעניםעגבניות שריקורט אורגנו1 כפית סוכר חוםמלח לפי הטעם3 שיני שום כתושות2 כפות שמן זית1 כף זעתר3 ליטר מיםחצי כוס שמן,אופן ההכנה:,הם היו זוג בעלי תשובה טריים, ממשפחה עיראקית מסורתית, שרצו מאוד להפגין אדיקות במצוות. אז חוץ מקייטרינג כשר למהדרין הם הזמינו גם את הרב הראשי של העיר - לא חשוב שמות, לא רק לסדר קידושין - כי אם לשבת כל האירוע בשולחן הכבוד ליד החתן.,הקהל היה מורכב רובו מאנשים לא דתיים, ומה יותר בטוח מלעקוב אחרי מעשיו של הרב החשוב? ,בחופה הרב הפגין אמרות שפר, גימטריות ופרפראות חכמה שקשורות לבני הזוג, שמותיהם, השילובים של שמות משפחותיהם ואפילו נכנסה לשם כתובת האולם.,אין ספק שהוא הרשים את כולם, שעקבו אחר מעשיו בתשומת לב רבה, מה שהם לא ידעו זה שחוץ מתלמיד חכם, הוא גם, איך נאמר, אוהב להתגנדר.,הזקן שלו מסודר עד לאחרונת השערות, לעולם לא תתפסו אותו עם עניבה זהה בפומבי, ההופעה שלו היא ללא רבב. כל המוזמנים חיקו אותו כמעט במדוייק.,הם התיישבו רק כשהוא התיישב, נטלו ידיים כמותו בדיוק, וכשהגישו את המנה הראשונה יכולתם לראות אולם שלם, גברים טף ונשים, מניפים מפית אחת ותוחבים את קצה בצווארון החולצה בחרדת קודש. הם לא שיערו לעצמם שהרב בסך הכל פחד ללכלך את העניבה... ,אז לכבוד הנימוסים האירופיים, הכנתי לכם מתכון של פסטה בצורת עניבת פרפר עם הרבה דברים טובים. ,,אופן הכנת פסטה מעונבת עם טונה וזיתים,ממלאים סיר גדול מלא במים, מוסיפים חצי כוס שמן ו-3 כפות מלח. כשהמים רותחים עד בעבוע, מכניסים את הפסטה, מבשלים ללא מכסה למשך 10 דק', או עד דרגת האיכוך המועדפת עליכם. בינתיים, חוצים את עגבניות השרי לחצאים, וכן את הזיתים. מחממים במחבת את שמן הזית, מקפיצים בו את השום, העגבניות, הטונה והזיתים. מוסיפים את רסק העגבניות ואת כל התבלינים. למשך 3 דקות.,מסננים את הפסטה המבושלת, מערבבים עם הטונה, הירקות והרוטב. מכניסים לתנור מחומם ל180 מעלות לאפייה של 20 דקות. ,אני הבאתי את ארוחת הערב, אתם תביאו את המועדון.,בתיאבון!
כך הרווחת גם חלבון עשיר וירקות (אילוסטרציה: shutterstock)

אופן הכנת פסטה מעונבת עם טונה וזיתים

ממלאים סיר גדול מלא במים, מוסיפים חצי כוס שמן ו-3 כפות מלח. כשהמים רותחים עד בעבוע, מכניסים את הפסטה, מבשלים ללא מכסה למשך 10 דק', או עד דרגת האיכוך המועדפת עליכם.
בינתיים, חוצים את עגבניות השרי לחצאים, וכן את הזיתים. מחממים במחבת את שמן הזית, מקפיצים בו את השום, העגבניות, הטונה והזיתים. מוסיפים את רסק העגבניות ואת כל התבלינים. למשך 3 דקות.

מסננים את הפסטה המבושלת, מערבבים עם הטונה, הירקות והרוטב. מכניסים לתנור מחומם ל180 מעלות לאפייה של 20 דקות.

אני הבאתי את ארוחת הערב, אתם תביאו את המועדון.

בתיאבון!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית