יש דבר כזה: עוגיות נטולות נקיפות מצפון

ארוחת בוקר זו ארוחה שמטרידה אותי כבר שנים, אין אמא שרוצה לשלוח ילדים לבית ספר ולגן בלי שטעמו משהו, אבל מה כן לתת להם? אם גם את מוטרדת מהעניין, הנה פתרון מקסים לעוגיות בוקר מתחסלות. טיפ: תקני כמות חומרים כפולה, כי זה פשוט הולך להתחסל ומהר (מדור אוכל mame)

מיכל סגל | כיכר השבת |
היו שנים שחלמתי על ארוחה כמו בספרים, ילדים יושבים סביב שולחן ערוך, מפה עליזה על השולחן, סכום מקרקש לו בנקישות קלות על הצלחת, חביתות, גבינות, סלט... אבל לא, זה לא הלך, ולא רק בגלל שבשעות האלו אני בעבודה, אלא לאף אחד אין סבלנות זמן וכוח לבלאגן, ואל תשכחו ששעתיים אחרי כן כבר יש הפסקת אוכל בכתה.

הקורנפלקס לא קבל אצלנו אישור כניסה חופשי (עוד לפני הסלמונלה), במחילה מכבודם של תלמה וחבריו, אני מפקפקת בערכיו התזונתיים של הצהוב הצהוב הזה. על עוגיות קנויות או בסקוויט כלשהו, אני בטח לא מדברת, פעם ניסינו פרי- זה לא הלך.

אז החלתי לאפות, אבל גם זו סאגה לא פשוטה,דבר ראשון, הזמן שלי שפרגנתי לאפיה, קצוב ומדוד בתוך הסדר יום שלי, כך שמאפים שגולשים מעבר לזמן הזה , פשוט יוצאים מהמטבח שלי לצמיתות. בעיה נוספת קשה מקודמתה- אני מושכת לכיוון הרכיבים הטבעיים ביותר, קמח מלא, ללא סוכר, והם כמובן מושכים לכיוון ההפוך לגמרי, ושנים רבות לא הצלחנו להגיע לפשרה.

עד שיום אחד סוף סוף מצאתי את המאפה המושלם, גם מהיר, גם מזין וגם עבר את ביקורת הוועדה שלי בציון גבוה מאד (אני רואה לפי קצב החיסול) אז אני משתפת אתכן, שווה לנסות:

חומרים:

1 1/2 כוסות קמח (כלשהו: כוסמין, קמח חיטה מלא ועוד')
1 1/2 כוסות שיבולת שועל
1/2 כוס דבש
1/2 כוס שמן
קורט מלח
1/2 שקית אבקת אפיה
1 שקית סוכר וניל
1/3 כוס אגוזים קצוצים
כפית שטוחה קינמון

אופן ההכנה:

מערבבים את כל החומרים לעיסה אחידה, יוצרים כדורים קטנים ומשטיחים אותם על תבנית לצורת עוגיות, אופים בתנור מחומם מראש בחום של 180 מעלות עד להשחמה קלה.

הקורנפלקס לא קבל אצלנו אישור כניסה חופשי (עוד לפני הסלמונלה), במחילה מכבודם של תלמה וחבריו, אני מפקפקת בערכיו התזונתיים של הצהוב הצהוב הזה. על עוגיות קנויות או בסקוויט כלשהו, אני בטח לא מדברת, פעם ניסינו פרי- זה לא הלך.,אז החלתי לאפות, אבל גם זו סאגה לא פשוטה,דבר ראשון, הזמן שלי שפרגנתי לאפיה, קצוב ומדוד בתוך הסדר יום שלי, כך שמאפים שגולשים מעבר לזמן הזה , פשוט יוצאים מהמטבח שלי לצמיתות. בעיה נוספת קשה מקודמתה- אני מושכת לכיוון הרכיבים הטבעיים ביותר, קמח מלא, ללא סוכר, והם כמובן מושכים לכיוון ההפוך לגמרי, ושנים רבות לא הצלחנו להגיע לפשרה.,עד שיום אחד סוף סוף מצאתי את המאפה המושלם, גם מהיר, גם מזין וגם עבר את ביקורת הוועדה שלי בציון גבוה מאד (אני רואה לפי קצב החיסול) אז אני משתפת אתכן, שווה לנסות:,חומרים: ,1 1/2 כוסות קמח (כלשהו: כוסמין, קמח חיטה מלא ועוד')
‏‏ותתכונני להכין עוד.. נגלה מחר.]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית