ניגונים וסליחות:

בואי להתרומם עם אמניות ורבניות רגע לפני ראש השנה

רגע לפני ראש השנה, עשרות נשים מכל העולם יתחברו יחד לשעות של התרוממות הנפש עם לא פחות מ-17 אמניות שונות ממגוון עולמות על מנת להגיע קצת יותר מוכנות לחג • כל הפרטים (יהדות)

בואי להתחבר כולן יחד (צילום: יח"צ)

במוצאי השבת הקרובה, בשעה 21:00 בערב זה קורה בפעם השנייה ברציפות. כנס ניגונים עוצמתי לנשים מבית ארגון "נפלאות". בשיא ההכנות לחג, "בין הבישולים לקניות" יעצרו אלפי נשים כדי להכין גם את הלב והנפש ליום הקדוש.

בכנס שיועבר בשידור ישיר ישתתפו לא פחות מ-17 - טו"ב אמניות, מעולמות שונים: זמרות, שחקניות, יוצרות ונשות רוח, שינגנו וישירו בצוותא. את הכנס יכבדו בנוכחותן הרבנית רחל בזק, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית חגית שירה והרבנית יפה קדוש.

ערב הניגונים המיוחד, שאותו ינחו וילוו נשות תקשורת בכירות הוא הזדמנות לנשים מכל קצוות תבל להתאחד, לקבל כוחות זו מזו ולשאת תפילה משותפת לכתיבה וחתימה טובה. בשיאו של האירוע, בשעה 22:22 בדיוק ייערך מעמד תפילה בו יזעקו המשתתפות מקירות לבן בתפילה לגאולה כללית ופרטית.

יחד עם 17 אמניות שונות (צילום: יח"צ)

הכינוס הוא יוזמה נוספת בשרשרת העשייה האדירה של ארגון "נפלאות - נשים פועלות למען אחדות וקירוב לבבות". הגב' מירי שניאורסון, מייסדת נפלאות, מספרת כי ההכנות לכנס מרגשות לא פחות מהכנס עצמו "לאורך כל ההכנות שמנו לנגד עיננו את נשות ישראל, שלאורך כל השנה נותנות את כל כולן למען הבית, משקיעות בחינוך הילדים, מעניקות ללא סוף - וערב ראש השנה הוא הזדמנות, לפני הכל - להוקיר תודה ולתת להן מתנה. אירוע הניגונים של נפלאות הוא מתנה לנפש והזדמנות נוספת לקרב גאולה דרך אחדות וקירוב לבבות".

ההרשמה לאירוע:

בטלפון - 058-5217700

או באתר >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית