ביטוח עסק: זה עסק משתלם

חלמנו, התאמצנו ולקחנו סיכון אך לבסוף העסק שכל כך רצינו עומד על תילו. ברוך ה' העסק זורם הלקוחות באים ונראה שהכל עומד על יסודות איתנים, אך מה אם משהו ישתבש ח"ו? בכדי לשמור על מקור הפרנסה שלנו חובה עלינו לעשות את ההשתדלות הבסיסית, לבטח את העסק. הכל על ביטוח עסק בכתבה שלפניכם

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

חלמנו, התאמצנו ולקחנו סיכון אך לבסוף העסק שכל כך רצינו עומד על תילו. ברוך ה' העסק זורם הלקוחות באים ונראה שהכל עומד על יסודות איתנים, אך מה אם משהו ישתבש ח"ו? בכדי לשמור על מקור הפרנסה שלנו חובה עלינו לעשות את ההשתדלות הבסיסית, לבטח את העסק.

היכולת שלנו בתור בעלי עסק קטן לספוג נזקים היא קטנה מאוד, תקלות רבות העלולות לגרום לנו להפסדים כספיים יקשו על תפקוד העסק באופן מיידי. שריפה המתרחשת בבית העסק, למשל, אינה מזיקה רק לתכולה היקרה האובדת, אלא גם משביתה את העסק עד לשיפוצו ולהזמנת המוצרים מחדש.

אנחנו עושים הכל בכדי לשווק מוצרים איכותיים וטובים. אך מה קורה אם מוצר שהזמנו התברר כפגום? הלקוח שרכש את המוצר עלול לשוב אלינו בתביעה משפטית, ויותר מכך אם המוצר הזיק לו (למשל אוכל מקולקל) אז גם תביעת נזיקין תמצא את דרכה אלינו.

ביטוח עסק: מה הוא מכסה?

בקיצור ביטוח עסק הוא מוצר חובה שבעל עסק לא יכול לוותר עליו. במסגרת הביטוחית קיימים כיסויים רבים ומגוונים, רובם הגדול הכרחיים עבור כל בית עסק, חלקם יתאימו לכם אישית. בדקנו מהם הכיסויים המוצעים לנו בפוליסת ביטוח העסק.

ביטוח אש מורחב

ביטוח אש מורחב, המיועד לעסקים, הוא סוג של ביטוח מקיף לעסק, הוא מכסה את רוב נזקי הטבע ואפילו נזקי פריצה.

במסגרת הפוליסה תפוצה על נזקים פיזיים ישירים לרכוש השייך לך או באחריותך, שיגרמו כתוצאה מאש, אך גם מנזקי טבע אחרים כמו ברק, רעידת אדמה, נזקי טבע ואפילו נזקי פריצה, נזקי נוזלים, התפוצצות וכד', המצוינים בפוליסה כמכוסים.

אפשר לומר כי ביטוח אש מורחב מספק לך הגנה מושלמת למבנים ולציוד של העסק.

ביטוח אובדן רווחים

גם למי שרכש ביטוח אש מורחב, יכול להיגרם הפסד כתוצאה מהשבתה חלקית או מלאה של פעילות העסק עקב הנזק הפיזי שנגרם לרכוש. ביטוח אובדן רווחים, מכסה הפסד כתוצאה מירידה במחזור המכירות וכן כתוצאה מהוצאות תפעול מוגדלות שהוצאו על מנת למנוע או להקטין את הירידה במחזור המכירות, והכל כתוצאה מנזק המכוסה בביטוח אש מורחב.

ביטוח אובדן רווחים מגן עליך, ונותן לך מרווח נשימה. חובה לעסקים קטנים שיכולתם לספוג נזקים כאלו מוגבלת מאוד.

ביטוח אחריות המוצר

מוצר פגום עלול לגרום לנזק לגוף או לרכוש. החוק מטיל את האחריות בגין מוצר פגום על היצרן, המוכר, המרכיב, המייבא, המטפל או הספק של המוצר. ביטוח אחריות המוצר מבית, מכסה את החבות החוקית של המבוטח, כלפי צדדים שלישים כלשהם (למעט עובדיו), לתשלום פיצויים בגין נזק פיזי לגוף או רכוש שנגרם כתוצאה ממוצר פגום. בנוסף, מכסה הביטוח גם הוצאות סבירות להגנה משפטית בגין חבותך.

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי מבית, מכסה את אחריותך החוקית כלפי צד שלישי (שאינו עובד שלך), לתשלום פיצויים בגין נזק פיזי לגופו או לרכושו, שנגרם עקב רשלנותך. בנוסף, מכסה הביטוח גם הוצאות סבירות להגנה משפטית בגין חבותך. העסק גוזל מעלה את מפלס המתח הנפשי שלך? ביטוח אחריות כלפי צד שלישי, לשקט הנפשי שלך...

ביטוח אחריות מעבידים

תאונה הנגרמת לעובדיך עלולה להטיל עליך אחריות כבדה. ביטוח חבות מעבידים, מכסה את חבותך החוקית כמעביד כלפי עובדיך, מעבר למכוסה ע"י הביטוח הלאומי, לתשלום פיצויים בגין נזק גוף שיגרם לעובד תוך כדי ועקב עבודתו אצלך והנובע מרשלנותך. בנוסף, מכסה הביטוח גם הוצאות סבירות להגנה משפטית בגין חבותך.

עובדיך נפגעו? העבר את האחריות לחברת הביטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר