"היו לי שנים שחיפשתי חברה, הייתי משועממת"

והיום, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את ציפי אהרונוב, שמטפלת, מרצה, מעבירה סדנאות ופשוט לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח וכן, גם לנו יש המון מה ללמוד ממנה. אז אל תחכו, צפו ותוחכמו גם אתן (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

"אתם ניצבים היום כולכם לפני ה׳ אלוקיכם". ניצבים - מלשון ניצב/מלך. כמו שהמלך ניצב ומשקיף על כל סביבותיו, כך כל אחד ואחת מבני ישראל עומד כמו מלך בראש השנה, שהוא שליט על כל המציאות סביבו ומקבל את כל ההמשכיות והברכות שיועדו לו, ללא כל השתדלות מצידו, רק בגלל מעמדו. למלך יש גם ביטחון ברור במלכותו. הוא לא מטיל בה ספק. זו מהותו. כך גם אנחנו, כאמור, בבואנו לר"ה, אל המשפט השנתי של העולם כולו.

בשולחן ערוך מצוין שכבר בערב ראש השנה, עוד טרם הכתיבה והחתימה, לפני הדין והמשפט, לובשים בני ישראל לבנים ומתעטפים לבנים. אצל אומות העולם, דין ומשפט מעורר פחד. אך לא כך אצלנו. אנו, שיודעים עד כמה גדולה אהבת ה' אלינו ושהוא כותב אותנו לשנה טובה ומתוקה, בטוחים בדיננו ועוטים בגדים חגיגיים. זו גם הסיבה שבראש השנה מצווה לאכול, לשתות ולשמוח. "לך אכול בשמחה לחמך כי כבר רצה אלוקים את מעשיך".

היום, בתוכניתנו "נפלאות בפרשה", נמצאת אתנו אורחת מיוחדת - ציפי אהרונוב. היא מגיעה אלינו מכפר חב"ד, אמא ל-5 ילדים. גדלה ברמת ישי, כבתו של רב היישוב וכיום עוסקת בשליחות ענפה - מטפלת בפסיכודרמה ומתמחה בנשיות בריאה. במסגרת עבודתה היא מרצה, מעבירה סדנאות לקבוצות וצוותים ועובדת בקליניקה פרטית עם נערות, נשים, זוגות ומשפחות.

שאלנו אותה למה בחרה לעסוק בתחומה, מהי מובחנות, איך זה היה לגדול כבת של רב היישוב ואז לעבור לכפר חב"ד. ביקשנו ממנה לספר על הסדנאות שהיא מעבירה בבית ספר, על החלום ועוד.

***

רגע לפני החג, קחו כרטיס ברכה נאה, כתבו לכן איגרת של ברכות לשנה החדשה, ממכן - אליכן. איגרת מיוחדת ממי שמכירה אתכן הכי טוב ויודעת בדיוק למה אתן הכי זקוקות בשנה הבעל"ט. שמרו את האיגרת ובחודש אלול בשנה הבאה פתחו אותה שוב. אולי תגלו משאלת לב שהתגשמה? ושמא זו תהיה הגאולה השלמה?

מוזמנות לשתף אותנו ולכתוב לנו – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שמופיע כאן למטה ונשמח להיות בקשר!

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר