נפלאות בפרשה

"אני רוצה שנשים ידעו לקחת את העזרה שהן צריכות"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", טלי וימיסברג, שמעבירה ערבי נשים חווייתיים, מספרת על ההסכם המטורף שערכה עם הקב"ה (ברסלב או חב"ד? נחשו מי ניצח) ואיזו נקודה בפרשה תפסה אותה (נפלאות בפרשה, מאמע, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אשר רוט)

בתוכנית ״נפלאות בפרשה״ תוכלו לפגוש בכל שבוע נשים נפלאות שלמרות אתגרי החיים מצליחות לשלב פרנסה וקריירה, יראת שמיים, ביטחון ואמונה - ויש להן את הכוח לשנות ולתקן ולעשות הכל בשמחה.

זהו. עברנו מהפך. החגים מאחורינו (הבחירות לפנינו) וכשכל העולם מתנועע בחוסר יציבות כמו תיבת נח על מים סוערים, כשמבול של קשיים ואתגרים יורד על ראשינו, אנו נוכחים לראות שהקב״ה מנסה אותנו, כדי לראות אם אנחנו באמת רוצים להילחם על אורח החיים היהודי.

מה שנשאר לנו זה להתגבר, לקום כל בוקר מחדש, לקבל עול מלכות שמיים ולחוות עוד רגע שבו הטוב גובר ולא תלוי במשהו חיצוני והשמחה היא מעצם הקיום כיהודי והקרבה אל ה׳.

המבול נקרא 'מי-נח' על שמו של נח. מדוע? והרי נח היה הצדיק היחיד בדורו שניצל מן המבול ולמה מגיע לו שהכליה תיחרט לדורות על שמו?

נח אומנם היה איש צדיק, אולם אמרו חז"ל שלא התפלל על בני דורו להצילם מן המבול ולכן נקרא המבול על שמו - 'מֵי נֹח', להשמיענו שנח נושא באחריות. גם כעת, ה' רוצה לראות אם אנו מוכנים לעשות מעשה מעבר לכוחות – זו נשיאה באחריות שיכולה להביא לשינוי.

ובפרקנו השבועי, אנו זוכות לארח את טלי וימיסברג, אמא לחמש בנות, שמעבירה ערבי נשים, בשילוב של נגינה על גיטרה ושירה, שיעורי תניא וסדנאות יצירה.

מה שמוביל אותה זה לעזור לנשים לשנות זווית, כל אחת במקומה שלה. כשהיא רואה פעם אחר פעם נשים שמגיעות לאירוע וחושבות שהן כלום והחיים שלהן משתנים מן הקצה אל הקצה, היא מתמלאת אושר.

שאלנו אותה איך אפשר לפעול מעבר לכוחות, האם תמיד היתה מחוברת לעולמות התוכן שבהם עוסקת היום, באיזה שלב הכירה את הרבי, כיצד אפשר להכין את העולם לגאולה, איזו נקודה בפרשה תפסה אותה ועוד.

צופות יקרות. נשמח לשמור על קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שמופיע כאן למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר