כנופיית גנבים קולומביאנים נעצרה בבית שמש

אחרי לא מעט תלונות מצד תושבי בית שמש למשטרה בעקבות שורת מקרי גניבות בעיר, מודיעה המשטרה כי נעצרו חשודים במעשים והם חלק מכנופיית גנבים קולומביאנים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

אחרי לא מעט תלונות מצד תושבי העיר בית שמש למשטרת ישראל בעקבות שורת מקרי גניבות בעיר, מודיעה המשטרה כי נעצרו חשודים במעשים והם חלק מכנופיית גנבים קולומביאנים.

מעצר כנופיה זו מצטרף לשורת חשיפות, מעצרים וכתבי אישום במסגרת מאבקה של משטרת ירושלים בתופעת השוד והגניבות.

במשטרת בית שמש מתנהלת בחודש האחרון חקירה שעניינה חשד לכך שמספר חשודים חברו יחדיו לביצוע גניבת כסף ותכשיטים באזור בית שמש.

בתום חקירה סמויה ומאומצת, עצרו היום שוטרי התחנה ארבעה חשודים - מתוכם קולומביאנים בהם אישה וחשוד נוסף ממקסיקו רגע לפני שביצעו גניבה מאזרח במרכז בית שמש.

החשודים נעצרו ונחקרו. לחשודים מיוחסים מספר מקרי גניבה וכייסות שבוצעו לאחרונה בבית שמש, בהם אירוע שוד של כ-17,000 שקל מאזרח לפני תשעה ימים שצולם במצלמות אבטחה סמוך לבנק במרכז העיר.

מחקירה ראשונית עולה כי הכנופיה פעלה על פי שיטה לפיה, אחד מהם היה נכנס לבנק, מזהה אנשים שהיו מוציאים כסף מזומן בסכומים גדולים, מודיע על כך באמצעות טלפון נייד לחברי הכנופיה שהיו ממתינים מחוץ לבנק, עוקבים אחרי האזרח, ובהזדמנות הראשונה אחד מהם היה לוקח את הכסף מהכיס או התיק ונמלט, השניים האחרים היו נשארים במקום ומנסים לסייע לאזרח בכך שנותנים תיאור של חשוד וכיוון בריחה.

מחיפוש שבוצע עליהם נתפס כסף מזומן, ישראלי וזר בסכום כולל של כ-14,000 שקלים שהוחבא בבגדיהם. וכן נתפסו בגדים שהיו מיועדים, על פי החשד, להחלפה מיד לאחר ביצוע השוד וסכין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר